פסק זמן: אילו זמרים חזרו למוזיקה ולמי אנחנו מתגעגעים?. צילום מסך מהאינסטגרם

פסק זמן: אילו זמרים חזרו למוזיקה ולמי אנחנו מתגעגעים?

לא מעט זמרים החליטו באמצע הקריירה לקחת הפסקה, חלקם חזרו למוזיקה, חלקם ניסו ולא הצליחו לגרוף את ההצלחה הקודמת, ואל החלק האחר אנחנו עדיין מתגעגעים. מדוע הזמרים לקחו הפסקה והאם עוד נזכה לסינגלים עתידיים? אספנו כמה זמרים מקומיים שחסרו לנו בפלייליסט בתקופה האחרונה

בשנים האחרונות התווספו לפלייליסט שלנו לא מעט זמרים מוכשרים עם שירים יוצאים מן הכלל אשר כובשים את מצעדי הפזמונים פעם אחר פעם. אך עם זאת, ישנם כמה זמרים שהחליטו במהלך הקריירה - לעצור הכל ולקחת הפסקה. לשם כך, אספנו עבורכם כמה זמרים שלקחו צעד אחורה מהעולם המוזיקלי. מי חזר אלינו ולמי אנחנו עדיין מחכים?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רוני דואני 

הזמרת האגדית אשר כבשה לא פעם את במת הפסטיגל, רוני סופרסטאר (דואני) הכריזה בשנת 2017 כי פורשת מהעולם המוזיקלי. הזמרת הידועה עם הסינגלים ״נסיכת פופ״, ״אדוני״ ו״לא עוצרת״ כיום דבקה בעולם הספורט וכמובן שעושה את עבודתה נאמנה. אם תשאלו אותנו, תמיד יש סיכוי לקאמבק. לא?

רוני דואני
רוני דואני © אינסטגרם

רן דנקר

אליל הבנות של תחילת שנות האלפיים הוא ללא ספק השחקן, הזמר והיוצר רן דנקר. לפני כעשור, יצא דנקר לדרך חדשה אחרי תקופה ממושכת לצידו של היוצר עילי בוטנר. השניים היו צמד מוצלח במיוחד הידוע עם מספר סינגלים סוחפים ובניהם ״בואי נעזוב״, ״שווים״ ו״אני אש״. לפני כשנה החליט הזמר שהוא חוזר ובגדול עם יציאת אלבום הבכורה שלו ״משהו אחר״. פייר? התגעגענו! 

רן דנקר
רן דנקר © צילום: נעם פינבליט

מאיה בוסקילה

לפני שש שנים וחצי, כשנולד בנה של מאיה בוסקילה - לני, הזמרת קיבלה החלטה והיא לקחת פסק זמן של שנתיים, כדי להקדיש את הזמן לגידול התינוק החדש. לאחר מכן היא חזרה אלינו בקאמבק אדיר, בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" וגרמה לכולנו להתפהנט ולהתאהב בה בחזרה. 

 

אורי שכיב

לפני כשש שנים פרץ אלינו הזמר המרגש אורי שכיב בתכנית הריאליטי ״x factor״. מהרגע שעלה הזמר לבמה הבנו כי מדובר בילד מיוחד והאמת שהוא גם לגמרי הוכיח לנו שצדקנו. שכיב ריגש אותנו עם סינגל שכתב בעצמו לבת זוגו - ״תביני״, שצבר עד כה כמעט כשלושה מיליון צפיות ביוטיוב. הזמר לקח הפסקה בחמש השנים האחרונות וחזר אלינו ממש עכשיו עם סינגל חדש ובוגר בשם ״הייתי יכול״ שהפתיע אותנו לטובה. אין ספק שאנו מצפים לסינגלים הבאים ושמחים לשמוע שוב את קולו המרגש.

 

לירן דנינו

הזמר לירן דנינו פרץ אל התודעה בתכנית הריאליטי ״כוכב נולד 7״ בשנת 2009 עם הסינגל המצליח ״עדיין ריק״. לאחר מכן שיחרר הזמר מספר סינגלים שהפכו אותו לאחד הזמרים המבוקשים במדינה וביניהם: ״ללכת״, ״כל המילים״ ו״חוזר למציאות״ שהיה הסינגל האחרון לפני שלקח הפסקה עקב יבלת על מיתרי הקול - כפי ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו בשנת 2018. לפני כשנה וחצי חזר אלינו עם הסינגל ״יש ימים״ שזכה לחמישה עשר מליון צפיות - מה שמעיד על כמה הוא היה חסר לנו כל הזמן הזה! מאז, דנינו חזר לשתף פעולה לצד זמרים רבים וטובים מן השורה כגון נועה קירל בסינגל ״מאושרים״. 

 

עידן יניב

עידן יניב הוא לגמרי זמר גדול ומשמעותי מבין הזמרים שגדלנו עליהם. יניב פרץ לתודעה לפני יותר מעשור ונחקק לכולנו בלב עם הלהיטים הגדולים ״את יפה״, ״חושב עלייה״ והכל מהכל״ בו מתארח הזמר איזי (ארז שרון). הזמר לקח הפסקה וחזר אלינו במלא הכח עם סינגל חדש ומעולה ״אם תלכי״. אנו מצפים לסינגלים חדשים וכמובן, לאלבום הצפוי עליו עובד הזמר כעת.

 

שיר זוארץ

תתפלאו לשמוע שאמנם בעוד מספר חודשים שיר זוארץ תציין שלוש שנים במוזיקה - אבל היא כבר הספיקה להצליח במוזיקה, לקחת הפסקה ולחזור בחזרה. נספר כי זוארץ פרצה אל חיינו עם השיר "סתם ככה", שיחררה מאז עוד שלוש שירים, ואז לקחה הפסקה של 11 חודשים. כן כן, כמעט שנה שלימה. מאז, ולשמחתנו, הספיקה הזמרת הצעירה לחזור אל הפלייליסט שלנו, ואף הוציאה סינגל חדש ממש לפני כשבוע בשם "כמה שאוהב".

 

 

 

תגובות