סדריק על פירוק האולטראס: "מבחינתך אנחנו רובוטים שאפשר להחליף". צילום: יחסי ציבור, תאקט רקורדס

סדריק על פירוק האולטראס: "מבחינתך אנחנו רובוטים שאפשר להחליף"

אם חשבנו שהפרידה של חברי הרכב המוזיקלי המצליח "האולטראס" הסתיימה בטוב, תחשבו שוב. סטטוס שהעלה היום חבר עבר וממקימי ההרכב, סדריק בן שבת, חושף סכסוך שאותו הוא לא חוסך במילים: "מבחינתך אנחנו כמו רובוטים שאפשר להחליף אותם בפס הייצור שלך

רק לפני פחות מחודש יצאה ההודעה על פרישתו של דן ברטוב מהרכב "האולטראס", ואיתה גם הבשורה על הרכבת "האולטראס" מחדש יחד עם אלי פרץ, החבר המקורי שנשאר. הפרישה של ברטוב מגיעה כארבע שנים לאחר פרישתו של הזמר סדריק בן שבת את ההרכב, איתו הם הקימו יחד את "האולטראס" כחברי ילדות. אלא שבן שבת לא יכל לעבור בשתיקה על מה שקרה להרכב הנעורים שלו, למרות שאיננו משתייך אליהם כבר שנים - ופירסם נגד פרץ סטטוס נוקב ומאשים בחשבון הפייסבוק שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בן שבת צירף תמונה של "TEAM האולטראס" - הגרסה הניסיונית והמתחלפת החדשה של ההרכב (עוד לא מדובר בהרכב הרשמי החדש) וכתב: "נמאס לי, אבל אתה (אלי פרץ - מ.א) לא מותיר לי ברירה. עצוב שהכביסה המלוכלכת שלנו צריכה לצאת החוצה. לפני ארבע שנים עזבתי את ההרכב שבניתי איתך ועם דן במו ידיי, לא עבר הרבה זמן והנה גם דן קם והלך. הסיבות לעזיבה שלנו די דומות, עם חברת תקליטים ("תאקט רקורדס" - מ.א) שכבלה לנו את הצורה בשלשלאות ברזל ועם חוזה דרקוני. אבל למכור את הנשמה שלך לאותו בן אדם שכבל לנו את הצורה ולא להיות נאמן לאחים שלך, הרחקת לכת בן אדם... אתה כבר לא אח שלי יותר, ההתנהגות שלך ביזיונית, מעולם לא היה לך באמת אכפת משום דבר חוץ מלדאוג לאינטרס האישי שלך ושל ה'מותג' שלך! עכשיו כולם ידעו מי אתה, ולכבוד פורים הקרב עלינו לטובה אתה יכול לשכוח ממסכות, כי גם הן לא יעזרו לך עכשיו גבר.." כותב בן שבת.

הסטטוס של סדריק
הסטטוס של סדריק © צילום מסך מפייסבוק

כמו כן מוסיף את דעתו האישית וטוען שהאולטראס לא צריכים להמשיך כי כבר אין טעם - כל מה שנותר הוא להודות שזה נגמר ולהמשיך הלאה: "ומה עכשיו? ההצגה חייבת להימשך ובמקום לנסות להציל את המצב ולצאת מהגיהנום או להוריד את הכובע לקהל ולהודות שפה זה נגמר אחרי שני אלבומים וקריירה שפעם ממריאה ופעם מתרסקת, אתה בוחר להמשיך את זה עם אנשים אחרים, שאפילו לא יודעים מה המהות של ההרכב שלנו, מה החשיבות, מהו הסגנון המוזיקלי, מהי הייחודיות שלנו. קח ת׳פאקינג 'מותג' שלך ודחוף אותו עמוק... אני לא מתנצל ולא מתכוון להתנצל על מה שאמרתי, לקחת צד מאוד ברור ושיהיה לך ברור שכלום לא יחזור להיות כמו פעם, מבחינתך אנחנו כמו רובוטים שאפשר להחליף אותם בפס הייצור שלך, לא עוד. תתבייש לך יא חסר תאקט..."

סדריק בן שבת
סדריק בן שבת © אורלי אייל לוי

עשור חלף מאז להקת "האולטראס" עשתה את הפריצה הגדולה אל חיינו ואחראית על לא מעט מלהיטי ההתבגרות שלנו כמו: "ירח מלא", "ישראלה", "מסיבה בחיפה", "סינדרלה", "בא לי", "בלילות לבד", "תגיד לי עד מתי" ועוד רבים ונוספים. ההרכב, שלמעשה קם בכלל בשנת 2004 כשדן ברטוב, אלי פרץ וסדריק בן שבת היו תלמידים. הרכב הבנים מז'אנר ההיפ הופ אשר כבש את בני הנוער הרבים, זכה לאהדה רבה ואף הוחתמו ב"תאקט רקורדס" על ידי סאבלימינל, ספג פרישה מפתיעה מצד סדריק בן שבת בשנת 2016. מאז המשיך ההרכב לתפקד כצמד עם פרץ וברטוב בלבד - ועדיין הצליחו לשמור על מעמדם בז'אנר ואף לשתף פעולה עם אמנים גדולים כמו נועה קירל, איתי לוי, חן אהרוני, שיר לוי ועוד.

מטעמו של אלי ו״תאקט רקורדס״ לא נמסרה תגובה עד לפרסום הכתבה

דן, אלי וסדריק (2014)
דן, אלי וסדריק (2014) © פרוגי
תגובות