קטריקס: "אין קשר בין השיר החדש לפרידה שלי ושל אנג'ל". צילום מסך מאינסטגרם

קטריקס: "אין קשר בין השיר החדש לפרידה שלי ושל אנג'ל"

בראיון עם קטריקס הוא מספר לנו על פירוק הצמד שלו עם דורון ביטון, על השירים האחרונים שלהם שלא הצליחו, על הסיבה שהם עזבו את הסוכנות, על שיר הזוגיות החדש שלו 'פאפי', והאם יש קשר בין השיר לפרידה שלו ושל אנג'ל ברנס. כמו כן, הוא חושף לנו על כך שעבר תאונת דרכים בשבוע שעבר, ואת הסיבה שעזב את חבורת 'באלגן'

קטריקס לקח חלק בצמד כארבע שנים, בשנה האחרונה הוא הספיק להיפרד מהסוכנות, להיפרד מהצמד, להתחיל בקריירה מוזיקלית לבדו, לקחת חלק בוילת 'באלגן' ולצאת ממנה, להיכנס לזוגיות עם אנג'ל ברנס - ולהפסיק גם אותה. אנחנו תפסנו את קטריקס לראיון חושפני בו הוא מדבר על הכל: הסיבה לפרידה מבאלגן, הקשר בין השיר החדש לאקסית, החשש מלהיפרד מהצמד קטריקס ודורון, הרצון שלו להקים משפחה, ותאונת הדרכים שעבר בשבוע שעבר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הוצאת שיר חדש בשם "פאפי". ספר לנו איך הייתה העבודה עליו.

"חיפשתי שיר שיגרום לאנשים קצת לרקוד ולזוז, כי בשיר האחרון 'עוד נשימה' פחות עשיתי את זה. דיברתי בו על הרגש, על סיפור אישי, ועכשיו ב'פאפי' החלטתי שאני גורם לאנשים לרקוד ושאני רוצה לתת לאנשים אנרגיות טובות. אז השיר הוא באמת מקפיץ ושמח, וההפקה שלו הייתה מדהימה".

על המסר שהוא ניסה להעביר בשיר הוא אומר "המסר שרציתי להעביר הוא לגברים. יש לגברים קטע כזה שהם יותר מדי רומנטיים, ואני חושב שבנות לא אוהבות את זה. אני חושב שאם גבר רוצה שבחורה תיגש אליו ואם הוא רוצה לראות אם הבחורה באמת רוצה אותו מהצד שלה - אז הוא צריך להרפות. ללכת, ולראות אם היא חוזרת, אם גם הצד שלה רוצה ומשקיע. אז כשיש גברים שהם כל הזמן משקיעים וכל הזמן חושבים על איך להיות רומנטים ומפנקים, אך מהצד השני זה לא בא - אז הם מתאכזבים והמערכת יחסים נהרסת. מלבד לכך ש'פאפי' מאוד כיפי ומרקיד, והמילים שלו מאוד קלילות - מה שניסיתי להעביר הוא שאם אתה רוצה לדעת אם באמת מישהי רוצה אותך - תפסיק להיות כזה דרמטי, כזה רומנטי, וכשאתה מרפה - תראה שאם היא חוזרת היא באמת רוצה אותך ואם לא - אז זה לא משנה כמה תהיה רומנטי". 

 

הפרידה המתוקשרת של קטריקס (26) ואנג'ל ברנס (18) עוד טרייה. כזכור, קטריקס הוא בן הזוג הראשון של ברנס, אך מערכת היחסים ביניהם לא שרדה כל כך הרבה זמן. בעקבות המסר של השיר 'פאפי', הרבה מעריצים של השניים תהו האם השיר נכתב על הפרידה מכוכבת הרשת, ועל כך ענה לנו קטריקס כי "אין שום קשר בין הפרידה שלי ושל אנג'ל לשיר 'פאפי'. 'פאפי' נכתב לפני הפרידה, עוד כשהיינו יחד". 

אנגל וקטריקס
אנגל וקטריקס © אינסטגרם

קטריקס לקח חלק בעבר בוילת 'אמיגוס', ולאחר מכן החליט לעבור לוילה הצמודה של חבורת 'באלגאנג'. לאחר שזכו בפרוגי בהרכב הרשת של שנת 2019 - חבורת 'באלגן' חזרה בשבוע שעבר לאחר הפסקה קצרה לגור בוילה חדשה, ממש בתוך קניון שרונים. אך מסתבר שהפעם קטריקס כבר לא לוקח חלק בוולוגים החדשים. 

קטריקס סיפר לנו כי מה שעומד מאחורי כך זה הרצון להפסיק עם התעסקויות אחרות, ולהתעסק רק במוזיקה. "כשהייתי בתוך הוילה נשאבתי לעולם הזה של להיות כוכב רשת ופחות השקעתי במוזיקה שלי. לא היה לי זמן למוזיקה. לגור שמונה אנשים בבית, כשכולם משוגעים ואנרגטים, וכל הזמן מחפשים מה לעשות - זה מאוד הסיט אותי מהמטרה. והמטרה שלי היא כמו שהתחלתי - להיות זמר, להישאר זמר, להופיע ולשמח. אני חושב שהדרך הכי טובה בשבילי להגיע למטרה הזו היא באמת להשקיע את כולי במוזיקה ולא להתרכז בדברים אחרים". על הקשר עם החבורה הוא סיפר - "אני עדיין חבר מאוד טוב שלהם, ואני נמצא אצלם הרבה בבית החדש בקניון. הבית מהמם, והכי כיף שם בעולם. אבל אני חושב שהגיע הזמן שלי להשקיע באמת בעצמי ולא לנסות להיות מישהו שאני לא". 

רז ספני וקטריקס
רז ספני וקטריקס © צילום יובל יושע

אם היית מתעסק רק במוזיקה, ולא בעוד דברים כמו הוולוגים או הטיקטוק למשל - אתה חושב שההצלחה המוזיקלית שלך הייתה פחותה יותר? 

"אני לא מתחרט על כלום. אני חושב שהקירבה שלי לבאלגן וזה שנכנסתי לפרוייקט הייתה סגירת מעגל בשבילי. רז ספני התחיל את כל הוולוגים בפנטהאוז לידי בנתניה, אני קניתי לו את המצלמה הראשונה. אז זו הייתה סגירת מעגל, כי תמיד רציתי להיות חלק, אבל לא הייתי חתום באותה סוכנות. ואז כאשר חתמתי באותה סוכנות של רז, אז הייתה לי את האפשרות להיכנס ולקחת חלק בוולוגים. זה עשה לי מאוד טוב, זה קירב אותי מאוד לקהל. היו לי המון הופעות במסגרת 'באלגן' וצברתי קהל חדש שלא היה לי. אבל בשביל להיות זמר מצליח הרגשתי שאני צריך לשים את כל העניינים האחרים בצד כרגע ולהשקיע את כולי במוזיקה, בכל דרך". 

קטריקס התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו לבדו, אז, לפני שנים. לאחר מכן, הוא ודורון ביטון עבדו יחדיו כצמד, במשך 4 שנים. לפני כשנה, החליטו השניים להפריד כוחות, בשל השירים שכבר לא הצליחו, קהל המעריצים שהתמעט, והרצונות השונים של כל אחד מהם בתחום המוזיקה. אחרי שביטון כבר חשף בעבר לפרוגי את סיבת הפרידה, קטריקס מאשר ומחליט לחשוף הכל בעניין הפרידה. 

"אני ודורון עזבנו את הסוכנות שהיינו חתומים אצלה, ואז היינו צריכים לקבל החלטה - האם להמשיך ביחד ולחפש סוכנות חדשה או להפריד כוחות ושכל אחד יילך לדרכו. אחרי מחשבות הבנו שאנחנו מחפשים דברים שונים. דורון מאוד התקרב לדת, ואותי הדת לא העסיקה במהלך החיים שלי. כל אחד פנה לכיוון אחר. דורון הוציא שיר חדש בשם 'למעלה', שהוא מדהים לדעתי, והוא מדבר על אבא שבשמיים, ואני בניגוד לזה, עדיין מוציא שירים יותר כללים ועם בנות בקליפ, ודורון הפחית בדבר הזה. אני חושב שעשינו צעד חכם כשלקחנו את ההחלטה הזו, ושזה לטובה. גם הוא מבסוט וגם אני מבסוט. דורון אפילו הגיב לי על השיר האחרון ושלח לי הודעה באותו היום וכתב לי 'זה השיר הכי טוב שהוצאת עד עכשיו'. אנחנו משתדלים לפרגן אחד לשני כמה שיותר. זה נגמר בטוב, ודורון תמיד יהיה חבר שלי, לכל החיים, עברנו דרך מדהימה ביחד, אבל הגיע הזמן לצמוח ולנסות גם לבד".

"רציתי את הלבד הזה הרבה זמן, הייתי בצמד איתו ארבע שנים. הרגשתי שאם אני לא אנסה לעבוד גם לבד - אני אתחרט, ואני לא בן אדם שמתחרט בדרך כלל. אני בן אדם שמוכן לעבור שינויים, כדי לא להתחרט על כך שלא ניסיתי. יש אנשים שיהיו מוכנים לגשת לבחורה גם אם יקבלו לא, ויש אנשים שמההתחלה לא ייגשו לבחורה בדיוק כדי לא לקבל לא. אני מהאנשים שאין להם בעיה לגשת, ומקסימום אקבל 'לא'. כך פעלתי גם עם הצמד. הייתי מאוד כן עם עצמי, והחלטתי בסוף לעשות את זה, בלב שלם, ולהפריד כוחות מדורון". 

דורון וקטריקס
דורון וקטריקס © שוקה כהן

בכל זאת, שינוי זה תמיד דבר מפחיד. לא פחדת שאולי לא תצליח לבד, והאם זו בכלל ההחלטה הנכונה? 

"היו חששות, הייתי רגיל למשהו שונה בהחלט, להיות בצמד ולהיות לבד זה שמיים וארץ. מצד אחד, זה כיף ומגניב, כי אין מי שיחליט בשבילך, אין צורך להתיייעץ עם אף אחד - אני מחליט הכל בשבילי, איזה שיר שבא לי אני מוציא, אני סומך על הטעם האישי שלי - ומהבחינה הזו זה ממש כיף. אבל מצד שני, אם עשיתי משהו לא טוב, או שהוצאתי שיר שלא עבד - אין לי את הגב שיגיד לי 'חכה רגע, זה פחות מתאים עכשיו, בוא נעשה משהו אחר' - שזה משהו שכן היה לי כשעבדתי עם דורון. היו לנו המון התלבטויות על שירים, בסוף פעם אחת אני בחרתי, פעם אחת הוא בחר. זה היה מאוד ביחד. אבל עכשיו אין לי את הביחד, עכשיו זה אני לבד - לטוב ולרע. אני משתדל שזה יהיה לטוב, ומשתדל לעשות דברים בלב שלם ולא להתחרט על כלום". 

© צילום מסך מאינסטגרם

"לפני הפרידה השירים האחרונים שלנו לא הצליחו. עשינו פרסומת לגולן סלקום ואז הוצאנו עוד שיר שגם לא הצליח מבחינת צפיות וחשיפה. קמנו לבקרים שאני אומר לו 'דורון, מה עושים עכשיו אחי?', והפרידה שלנו מהמנהלים נתנה לנו את התשובה. כי כשעזבנו את אותם המנהלים שניהלו אותנו - הרגשנו שאנחנו משוחררים להחליט. וכשנפרדנו מהם - היינו רק אני ודורון. ואז דורון אמר בוא נעשה שיר כזה, ואני רציתי שיר אחר - ונפל לנו האסימון שאם ממילא אין מי שינהל אותנו - אז למה לא שכל אחד יוציא את השיר שהוא רוצה. זה מה שניסינו, דורון הוציא את 'רוסלנה' אני את 'סופרמן', קצת לפניו, והייתי מאוד מבסוט מהתוצאה שלי", כך אמר הזמר.

על הפרידה מהסוכנות ומביטון הוסיף ש"מאז אני פשוט עושה, עובד. אמרתי לדורון 'יאללה אחי, עוף על החיים שלך. אתה בן 28, אתה יכול לעשות כל דבר שתרצה'. ההחלטה מלצאת מההנהלה הייתה של כולנו. מהשיר 'חופשייה' היינו חתומים אצל אותם סוכנים, וזה לא עבד, כי כשיש ארבעה אנשים ולכל אחד דעה אחרת מאוד קשה לתפקד, כי אחד מבסוט והשאר לא".

אם היית יכול להחזיר את הגלגל לאחור, ולשנות משהו בקריירה המשותפת שלכם - מה היית עושה אחרת?

"לא הייתי משנה כלום, כי אני חושב שכל דבר בחיים קורה בגלל משהו שעשית. כמו למשל שטסתי לחו"ל, ועלה לי רעיון שחשבתי עליו בכלל בגן החיות באמסטרדם. אני באמת חושב שכל דבר בחיים מוביל למשהו אחר. גם אם אתה רואה את זה כרע, אני חושב שזה בכל זאת הכרחי בחיים שלך. אני גם אתן לך דוגמה: בשבוע שעבר עשיתי תאונה ברכב, ובאמת כואב לי הגב מאז, אבל אני באמת חושב שיכל להיות משהו יותר גרוע, אולי הייתי מתנגש ונפטר. אני מאמין שכל דבר קורה לטובה, וכך אני משתדל לחשוב. וואלה לא הייתי משנה כלום בתקופה שלי עם דורון, וגם לא עכשיו, ובכללי בחיים. כל דבר בחיי הוביל אותי למה ומי שאני היום. אם הייתי מוריד רק משהו קטן מכל מה שעברתי בחיי - לא הייתי אותו קטריקס". 

 

"בעוד 10 שנים אני רוצה להוציא את השירים ששמורים במגירה, על הדברים שחוויתי בילדות"

"בתקופה עד עכשיו שאני לבד הוצאתי ארבעה סינגלים, בעצם קצת יותר כי הוצאתי שיר גם עם רז ספני ואגם בוחבוט, אבל אני חושב שנשארתי בכל השירים האלו על אותו סגנון מוזיקלי שהוא פופ ופופ משולב. פעם פופ משולב עם היפ-הופ, פעם פופ משולב עם דאנס וראקטון, אבל בסופו של דבר השירים הם עדיין פופ והם עכשווים ועדכניים. אני מנסה להכניס כמה שיותר את עצמי לשירים שלי - אם זה בהפקה ואם זה במילים", אומר לנו הזמר, ומוסיף: "אני עובד על אלבום חדש אבל אין צפי מתי הוא יצא. אני חושב שאתן לזמן לעשות את שלו. אשמח להוציא אותו עד הקיץ, אבל אני כרגע לא יודע מה יהיה. השירים בשלבי הכנה, אני עובד עליהם במרץ ומשקיע את כולי בהם". 

© צילום מסך מהאינסטגרם 

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים? 

"אני רואה את עצמי נשוי עם תאומים. בא לי תאומים, בן ובת. יש לי גנים של תאומים במשפחה, לאבא שלי יש אח תאום. אני רואה שהבן שלי יילך בדרך שלי, ואני אנהל אותו. ואם לק ג'ל עדיין יהיה באופנה אז שזה מה שהבת שלי תעשה. סתם, אני צוחק, אני אתן להם להיות מה שהם רוצים. אני בעיקר רוצה משפחה, אני חושב שבעוד 10 שנים המשפחה תהיה כל העולם שלי". 

ומבחינה מוזיקלית? 

"אם לא תהרוג אותנו הקורונה אז אני חושב שאני ארצה להוציא דווקא את השירים שאני שומר במגירה שאני חושב שרק זרם מסויים באוכלוסייה שלנו יאהב. זאת אומרת אלו שירים שמיועדים רק לסגנון אחד, והשירחם האלו בעצם חושפים את כל הסיפורים שעברתי בילדותי. אילו דברים שאני בקושי מפרסם, כי בנתיים זה עדיין אישי, אבל אני חושב שבעוד 10 שנים אני כן אוכל לשחרר את השירים האלו. זה סיפורים מהילדות, דברים שחוויתי - ואני כרגע לא מניח על זה את היד".

 

תגובות