רועי סנדלר עובר אל אייל גולן ומשחרר סינגל חדש. צילום: אינסטגרם @roee_sendler

רועי סנדלר עובר אל אייל גולן ומשחרר סינגל חדש

אחרי שמונה חודשים שלא שמענו מוזיקה חדשה של רועי סנדלר - הוא חוזר אלינו כעת עם שיר אהבה חדש ומדויק. בנוסף לביצוע השיר, הפעם הזמר לקח חלק גם ביצירת השיר. התוצאה? פצצת אנרגיה

הזמר החם והצעיר בתעשיית המוזיקה הישראלית, רועי סנדלר, מרים לנו את מצב הרוח עם שיר חדש בשם "פרפרים של אהבה", וחוזר אלינו עם מוזיקה טובה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, אייל גולן ודניאל גרינברג התחתנו לפני כשבועיים ואל החופה הם נכנסו עם שיר מקורי, עליו אחראי סנדלר עצמו יחד עם צמד היוצרים יהונתן קלימי ותמר יהלומי. גם על השיר החדש של סנדלר אחראית אותה שלישייה, ונראה כי השילוב של שלושתם יחדיו מניב רק תוצאות טובות. הסינגל החדש "פרפרים של אהבה", בדיוק כפי שמו, מדבר על הפרפרים בבטן שבני אדם מרגישים כשהם מאוהבים. בעוד רצות שמועות כי סנדלר מתחזק זוגיות עם כוכבת הרשת, אנה זק, הזמר מדבר בשיר שלו על התחושות הפנימיות כשהוא מאוהב, על הצעד הראשון שהוא רוצה לנקוט ועל הביישנות של הבחורה.

 

הקצב של השיר מדוייק וקיצבי וסנדלר מבצע אותו בצורה מופלאה. אין ספק שכאשר הכוכב העולה לוקח חלק ביצירת וכתיבת השיר הוא מצליח להעביר אותו בצורה מדהימה יותר משציפינו. זה לגמרי מה שהיינו צריכים בתקופה לא פשוטה שכזו כדי לשנות אווירה ולשפר את מצב הרוח - פצצת אנרגיה ממוזיקה טובה. בנוסף, עם יציאת השיר נודע כי סנדלר מצטרף אל "ליאם הפקות", תחת חסותו של אייל גולן. "אני שמח מאד על הצטרפותו של רועי סנדלר למשפחת ליאם הפקות. רועי זמר צעיר ומבטיח, שאני מאמין בו מאד וצופה לו הצלחה גדולה".

 

 

תגיות
תגובות