סיכומוזיקלי: הזמר הישראלי בהופעה בינלאומית והחידוש של עומר אדם. צילומים: ערוץ היוטיוב של עידו | שי פרנקו

סיכומוזיקלי: הזמר הישראלי בהופעה בינלאומית והחידוש של עומר אדם

עוד שבוע מאתגר ולא פשוט הגיע לסיומו - שבוע בו ציינו את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, אך מצד שני גם חגגנו את יום העצמאות לישראל וכל זאת בצל הקורונה והגבלותיה. עם זאת, עולם המוזיקה הישראלי כבר הוכיח לנו שהוא לא עוצר, אפילו לא לרגע. כמו בכל יום שישי, אספנו לכם את כל השירים החדשים, הביצועים והחידושים שיצאו השבוע

כל השירים והביצועים הכי חמים שיצאו השבוע מחכים לכם ממש פה, לכם רק נותר ללחוץ פליי, וזהו, האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אושר ביטון - פלורנטין על 100

הזמר האהוב והמוכשר חוזר אלינו בסינגל חדש ואין ספק שמדובר בלהיט. על יצירת השיר "פלורנטין על 100" אחראים טל (טליסמאן) בן נון וגלעד (MARKO) מרקוביץ'. ביטון מוכיח לנו כל פעם מחדש עד כמה שהוא מוכשר, עם הקול המרגש שלו שבא ישר מתוך הלב, בשיר שתפור על ביטון בצורה הכי מדויקת שאפשר ורק עושה לנו חשק לשמוע עוד ועוד.

לסיכום: עושה לנו אושר בלב!

 

מור - כואב כמוני?

התגלית החדשה במוזיקה המקומית ובת טיפוחיו של עדן חסון - שיחררה גם היא סינגל חדש ומדהים בשם "כואב כמוני?". כמו השירים הקודמים שלה, גם את הסינגל הנוכחי כתב והלחין חסון בעצמו, והתוצאה? אמאל'ה! אנחנו צופים למור הצלחה רבה וקריירה ארוכת שנים בתעשיית המוזיקה שלנו, למרות גילה הצעיר. 

לסיכום: אמאל'ה, זו המילה

 

עומרי סבח - עוד כאן

שיר נוסף שיצא השבוע הוא של הזמר והיוצר עומרי סבח - "עוד כאן", אותו כתב והלחין סבח יחד עם אופיר מלול. מדובר בשיר שמאוד מתחבר לתקופת הקורונה, התקופה המוזרה והמבלבלת שעוברת עלינו כרגע, גם מבחינת מילות השיר שמאוד מתאימות וגם מבחינת הקליפ המושקע. כבר משמיעה ראשונה אפשר להבין ללא ספק שהוא שר מהמקום הכי אמיתי שיש, ועם המון רגש.

לסיכום: שרק ימשיך ככה

 

שווה בבידוד

עומר אדם - תפילה

אחד הזמרים האהובים עלינו ביותר, הלא הוא עומר אדם, העלה השבוע ביצוע מיוחד לשיר "תפילה", אותו הקדיש לכלות וחתני פרס ישראל לשנת 2020. שיר שמתאים בצורה מדויקת לתקופת הקורונה, עושה שמח ונותן תחושה אופטימית, ומי הכי מתאים לביצוע שכזה אם לא עומר אדם? פשוט עושה זאת בצורה הטובה ביותר, כמו שרק הוא יודע.

 

נוי פדלון - קעקוע על הלב

אמנם השיר "קעקוע על הלב" שמבצע במקור איתי לוי יצא לפני למעלה משנה, אך זה לא מונע מנוי פדלון, יוצרת השיר, שכתבה והלחינה את השיר יחד עם רובי פאייר, להביא גם ביצוע משלה ולגרום לנו להתהפנט. בביצוע לשיר שהעלתה השבוע לחשבון האינסטגרם שלה, היא לגמרי הצליחה להעלות לנו חיוך על הפנים.

אמני ישראל - אין לי ארץ אחרת

השבוע ציינו את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, יום לא פשוט לכולנו, ובמיוחד למשפחות השכולות. אמני ישראל המחבקים את המשפחות השכולות, יצאו בפרויקט מיוחד ומרגש עד דמעות, פרויקט שנוצר על ידי עמותת "האחים שלנו". בפרויקט השתתפו עשרות זמרים מוכרים שהתאחדו יחד לביצוע מחודש של השיר "אין לי ארץ אחרת", בצורה יוצאת דופן, מרגשת, ועם ביצוע שמצליח להשאיר אותנו ללא מילים.

 

לואי עלי - כאב של לוחמים 

גם הזמר לואי עלי העלה השבוע ביצוע מיוחד ומרגש. בקאבר אותו ביצע לשירו של עידן עמדי, "כאב של לוחמים", אותו ביצע גם בשפה העברית וגם בשפה הערבית. עוד הוסיף עלי, כי הוא מקדיש את השיר לזכרם של כל החללים, דרוזים ויהודים כאחד. עלי מצליח לרגש, בביצוע שלא שומעים כל יום, והשילוב בין הערבית לעברית הופך את זה למרגש ומאחד אפילו יותר.

עידו דנקנר בביצוע בינלאומי

זוכרים שפרסמנו על הזמר הישראלי שהופיע לצד כוכבים בינלאומיים שכולנו מכירים? אנחנו כמובן מדברים על עידו דנקנר, שכבר הוכיח לנו עד כמה שהוא מוכשר, אפילו יותר ממה שחשבנו, וכבר עושה את דרכו אל עבר קריירה בינלאומית מצליחה. כחלק מהמופע “Stay At Home Ball” , בו השתתף דנקנר, ביצע את השיר  “No Scrubs Cover” (לצד שיר מקורי שלו), כמו שרק הוא יודע והצליח למלא אותנו בגאווה ענקית. אמאל'ה כמה שהוא מוכשר!

 

תגובות