שיתוף פעולה מפתיע: הראל סקעת וטליסמאן חובקים ידיים. צילום: תום זואילי

שיתוף פעולה מפתיע: הראל סקעת וטליסמאן חובקים ידיים

היום (א') טליסמאן והראל סקעת חברו לשיר מיוחד ומרגש ופתחו לנו את השבוע בצורה מופלאה. את השיר הם שחררו כחלק מהאלבום החדש של טליסמאן שאמור לצאת במהלך השנה הקרובה, והאמת שזהו שיתוף פעולה מפתיע במיוחד

טליסמאן עתיד לשחרר לנו אלבום חדש מהניילונים, ובינתיים אנחנו מקבלים ממנו יצירות, אחת אחרי השניה, כחלק מהאלבום הקרב ובא. הפעם, הוא חבק ידיים עם אחד האמנים האהובים בישראל – הראל סקעת, בשיר העונה לשם "רוצה לחזור".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טליסמאן וסקעת מציגים כאן שילוב קולות מיוחד במינו, שנח על הקו הדק בין עולמות שונים של ראפ ונשמה. טליסמאן חוזר אל העבר ומביא לידי ביטוי ילדות נשכחת, התבגרות וגדילה ודרך הראפ והכישרון המטורף שלו הוא מעביר אלינו את כל אותם רגשות. הראל סקעת, שכל כך התגעגענו אליו, מצטרף ליצירה ויחד הם יוצרים כאן שילוב קולות מיוחד ומקסים שהיינו שמחים בהחלט לראות יותר בעולם המוזיקה.

 

אנחנו לגמרי מחכים לצאת האלבום כולו, כי השיר הזה הוא אחד מהסיפתחים היותר טובים שיצא לנו לראות. מדובר בפצצת כישרון מטורפת וזה לגמרי אחד הצדדים הטובים של עולם המוזיקה. הראל סקעת, עם הקול המדהים שלו, מצליח לגעת בנו בדיוק במקומות הכי קרובים, וטליסמאן מביא מעט שפשוף לעסק אך עם מילים שחודרות עמוק. לגמרי נשמח שהשניים עוד ישתפו פעולה, כי בינתיים העניין מניב תוצאות מדהימות, למרות שאנחנו מודים שהופתענו מהחיבור של השניים.

 

תגובות