גם בלי מדורות: הפלייליסט שיעשה לכם את ל"ג בעומר הכי לוהט שיש!. צילום: משה נחומוביץ

גם בלי מדורות: הפלייליסט שיעשה לכם את ל"ג בעומר הכי לוהט שיש!

אז נכון, גם ל"ג בעומר השנה יכנס לרשימת "חגי הקורונה" שלנו, אבל זה ממש לא מה שימנע מאיתנו להשאיר אותו עדיין כחג הכי חברי ולוהט בשנה. אז לכבוד ל"ג בעומר הכנו לכם את הפלייליסט המושלם שישכיח לכם את העובדה שאין מדורות וישדרג לכם את החג בכמה רמות!

ל"ג בעומר שחל ממש הערב קצת שונה השנה מאחר והדלקת המדורות אסורה, אך אפשר תמיד למצוא בילויים בקבוצות קטנות שלא יעברו על הכללים. הכנו לכם כמה שירים שהכי כיף לחגוג איתם גם השנה את החג, והכי כיף לרקוד לצליליהם עם החברים הקרובים, גם ללא מדורות. אז שיהיה ל"ג בעומר שמח, ואיסור המדורות השנה אף יהפוך את האוויר שאנחנו נושמים לפחות מזוהם ויותר נקי. אז לכל דבר יש גם צד טוב!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Roses

שיר המסיבות הזה כבר מזמן יצא מהגדרת "שיר הטיקטוק", מאחר והוא כל כך ממכר ואהוב ואנחנו רק שמחים שהטיקטוק חשף אותו. "roses" הוא אחד הרמיקסים שהכי כיף לשמוע עם חברים, בכל בילוי אפשרי. כשכולם מכירים אותו הוא הופך למסמר הערב, וכמובן שגם בל"ג בעומר הוא יהיה כוכב לא קטן.

 

מאושרים - נועה קירל ולירן דנינו

בינינו, הדואט החלומי של נועה קירל ולירן דנינו שנכתב על ידי המצד המוכר והאהוב, "דולי ופן", הוא לגמרי השיר המושלם למסיבות בחשכה, איך הם שרו "בא לי בלילות"? אז כך גם הכיף והשמחה יגיעו בלילה ואנחנו לא חייבים מדורות כדי להינות ממנו, מספיק לשמוע את הצימוד המדהים הזה (כן, גם בלופים).

Say my name 

"say my name" הוא אחד המלכים הבלתי מעורערים של עולם המסיבות, והאנרגיות המטורפות שלו לגמרי יגרמו לנו לזכור את הערב הזה ולא לשכוח. בשיתוף של ענקי הרגאטון, ביבי רקסה ודייוויד גואטה אנחנו מקבלים שיר שעוד ייזכר לשנים רבות, וכמובן יהיה תמיד כאן כדי להזכיר לנו שאין מסיבה בלעדיו.

 
המלכה של השכונה - עומר אדם
כי אם להיות מציאותיים, מה יותר טוב משיר של עומר אדם בפלייליסט שלנו? אין מה לומר יותר מדיי חוץ מכך שהשיר החדש מהאלבום הטרי (והמטורף) של אדם מקפיץ במיוחד ואנחנו לא יכולים להפסיק לשמוע אותו ובטוחים שגם אתם לא!
 

 

The nights https://www.youtube.com/watch?v=UtF6Jej8yb4

השיר הזה הוא לגמרי אחד השירים היותר נוסטלגיים בפלייליסט שלנו. אביצ'י ז"ל הפיק את השיר הבלתי נשכח הזה אי שם בשנת 2014 (המדהימה) ועם המסר הטוב מכולם: תחיו את החיים כשאתם עוד צעירים. תחיו חיים שתזכרו. השיר הזה מסוגל לצמרר אותנו ולרגש אותנו ובאותה מידה הוא הופך לשיר חובה באירועים כאלה, כדי שתמיד נזכור אותם, את הרגעים היפים והצעירים – ואנחנו עוד נצחק על תקופת הקורונה יום אחד.

 The nights 

השיר הזה הוא לגמרי אחד השירים היותר נוסטלגיים בפלייליסט שלנו. אביצ'י ז"ל הפיק את השיר הבלתי נשכח הזה אי שם בשנת 2014 ועם המסר הטוב מכולם: תחיו את החיים כשאתם עוד צעירים. תחיו חיים שתזכרו. השיר הזה מסוגל לצמרר אותנו ולרגש אותנו ובאותה מידה הוא הופך לשיר חובה באירועים כאלה, כדי שתמיד נזכור אותם, את הרגעים היפים והצעירים – ואנחנו עוד נצחק על תקופת הקורונה יום אחד.

אין יותר מועדונים - עדן חסון
את הרשימה נסגור בשיר "אין יותר מועדונים" של עדן חסון. כי אם כבר אין מועדונים למה שלא נהנה משירים וריקודים? השיר האהוב קיבל משמעות קצת שונה בחודשים האחרונים, שפייר לא ציפינו לה בכלל אבל הפך ללהיט הגדול של התקופה הזו ולגמרי מוגדר כמרענן הרשמי של תקופת הקורונה!
 
 
 
תגובות