דודו פארוק - אאוט: זאת הדמות החדשה של אורי קומאי. צילום מהקליפ

דודו פארוק - אאוט: זאת הדמות החדשה של אורי קומאי

אחרי שעורר סערה, הכעיס רבים והיה שנוי במחלוקת עם השירים שלו, אורי קומאי מוותר על דודו פארוק וממציא את עצמו מחדש עם דמות אחרת - בובי רז׳ולו • האזינו ללהיט הראשון

עד לפני שנה השם דודו פארוק היה הדבר הכי חם שיש במוזיקה המקומית, זאת לצד כעס ציבורי, ביקורות וסערות גדולות סביב הדמות השנויה במחלוקת שלא בוחלת בקללות, אלכוהול, יחס מזלזל לנשים בשירים ועוד. ככל שחלף הזמן, מעמדו של "דודו פארוק" הלך ודעך, בעיקר בכל פעם כשהתייצב בתקשורת והחלו שאלות על אורי קומאי, האיש מאחורי הדמות. אך כעת, לאחר שקומאי לקח הפסקה ארוכה והסתתר, הוא משיק דמות חדשה כשבינתיים היא לא מנסה לעורר פרובקציות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבוקר (ג'), הציג קומאי את סינגל הבכורה של הכוכב החדש בסביבה - בובי רז׳ולו. בובי הוא זמיר הפלא, נס הקול של הנמל, הברכה האמיתית של הקורונה שהגיעה מחו"ל - מבטיחים אנשיו ומוסיפים: "בובי התחיל כילד פלא במועדון הצלילה 'ישרוטל מנטה שדות ים', וכבר בכיתה ב' ידע פיתח את אהבתו ללברק ולמד לפלט דג לוקוס. היום בובי כבר בן 46 והוא מרגיש מספיק מוכן ובשל להוציא לאוויר העולם את הסינגל הראשון שלו: 'כמו תינוק בעולם'!"

 

למרות שהשיר מתעסק במחוזות הקורונה וברוח התקופה, מי שבכל זאת מתעקש למצוא מחווה לדמות הקודמת - בשיר יש שורה שאומרת "למה ככה חזק?", רק הפעם מדובר בשאלה לאלוהים ולא לאלירן סבג.

דעה
איך זה שככה חזק? דודו פארוק - תפרוש בשיא
נועם רואקי
פרוגי מחליטים לכתוב לראשונה על התופעה המדוברת של השנה האחרונה. מה עומד מאחורי הדמות שסחפה אחריה ביקורות קשות לצד אהדה רבה? טור דעה
דודו פארוק - אאוט
דודו פארוק - אאוט © צילום: yo studios, באדיבות יחסי ציבור
תגובות