שיתוף פעולה ענק: עידן חביב מהישרדות בשיר חדש. דורון סרי

שיתוף פעולה ענק: עידן חביב מהישרדות בשיר חדש

הצמד המוזיקלי דולי ופן ממשיך להפתיע אותנו עם שיתופי פעולה יוצאים מן הכלל, והפעם יחד עם דיקלה ועידן חביב (שמככב בימים אלו ב-"הישרדות VIP"). לסינגל המשותף קוראים "ואז את תראי", והוא לגמרי מראה לנו מהי מוזיקה אמיתית!

הפרויקט של דולי ופן לא מפסיק להוכיח את עצמו שוב ושוב - מ״מאושרים״ עם נועה קירל ולירן דנינו, דרך ״אח שלי מתחתן״ עם מוש בן ארי ועד ״תרוצי אליו״ עם רותם כהן ובית הבובות. הבוקר (ג׳) משחררים השניים סינגל חדש מתוך הפרויקט שלהם, ״ואז את תראי״, והפעם המבצעים הם דיקלה ועידן חביב באירוח של מארק אליהו. 

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נראה כי כוכבי העונה הנוכחית של "הישרדות VIP" מנצלים היטב את 15 דקות התהילה שלהם, כי הבוקר (ג'), מלבד לשיר החדש של עידן חביב - גם אלה איילון מנצלת את שהותה על המסך שלנו. בדיוק באותה שעה (10:00 בבוקר) יצא היום השיר החדש של איתי לוי, ותנחשו מי נצפתה בקליפ צמודה מאוד אל הזמר? ובכן, איילון עצמה. 

 

אך עזבו זאת רגע בצד, בואו נדבר על השיר והקליפ, שאין ספק ששניהם מפתיעים ומדהימים כאחד. לאחר שמיעה ראשונה שמחנו לגלות שגם הפעם לא התאכזבנו מיצירותיהם של דולב רם ופן חזות. את השיר ״ואז את תראי״ כתבו השניים לפני כשנה וחצי לאחר פרידה שכל אחד מהם חווה בנפרד, אך מה שעוד יותר מרגש הוא הקליפ והסיפור העומד מאחוריו: בקליפ מופיעה זהבה, בת 74 שרקדה כל חייה מאז שהייתה בת ארבע, והשחקנית הצעירה בקליפ היא נכדתה של זהבה, יולי. לפני כמה חודשים נפצעה יולי ולאחר צילום הקליפ התבשר לה כי לא תוכל לחזור לרקוד עוד, משמע הריקוד בקליפ הוא אחד מריקודיה האחרונים. כל הסיפור המרגש הזה הופך את השיר להרבה יותר עוצמתי ונוגע, ואי אפשר שלא להזדהות איתו, כל אחד ממקומו האישי.

לדעתנו, אין בחירה יותר מתאימה לביצוע השיר מאשר דיקלה ועידן חביב, שכאמור ממש בימים אלו מככב על האי בריאליטי ״הישרדות VIP”, מה שגרם לנו אפילו יותר לרצות לשמוע מחביב כבר משהו חדש. הקול הרך והנוגע שלו בשילוב עם הקול החודר לנשמה של דיקלה יוצרים שיר שאי אפשר להישאר אדישים אליו. בקיצור - אמאלה, איך מחכים עכשיו עד הסינגל הבא?!

 

תגובות