סיכומוזיקלי: נינט טייב בסינגל חדש ועדן חסון משתעשע. אינסטגרם

סיכומוזיקלי: נינט טייב בסינגל חדש ועדן חסון משתעשע

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן! אם גם אתם חיכיתם לסוף השבוע, בואו לשמוע יחד איתנו את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית. מהסינגל החדש והמיוחד של נינט, דרך הביצוע המהפנט של האחיות כרקוקלי עם עדי אולמנסקי ומי הם שני הכוכבים המופיעים בקליפ החדש של דנה לפידות?

רגע לפני שאתם מתחילים את הסופ"ש, בואו לשמוע את כל השירים והביצועים הכי חמים שיצאו ממש השבוע בעולם המוזיקה הישראלית, שתהיה לכם האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

עידן יניב - תרופה לגעגוע

עידן יניב חוזר אלינו בשיר חדש, "תרופה לגעגוע", שנכתב על ידי אביה שושני והולחן על ידי אביה שושני ומאור תיתון. יניב, שאחראי על מספר של להיטים שכולנו מכירים, מצליח להוכיח לנו שהשיר החדש תואם בדיוק לסגנונו של הזמר. הוא מצליח לרגש אותנו בקולו המיוחד ולתת לשיר את הנגיעה הייחודית לו.

לסיכום: שרק ימשיך ככה

 

דנה לפידות - אתה צוחק אני בוכה

קצת אחרי שהכריזה על הריון ראשון ורגע לפני שהיא מתחתנת, הזמרת והיוצרת דנה לפידות מוציאה את הסינגל החדש שלה, "אתה צוחק אני בוכה". מדובר בשיר מרגש ומאוד עוצמתי, אפשר לשמוע שלפידות שרה מהלב שלה ונותנת את כל כולה וזה מאוד מוסיף לשיר ואף הופך אותו למרגש אפילו יותר. בנוסף, השיר החדש מלווה בקליפ בו מככבים, בנוסף ללפידות, גם מעיין אדם ואדריאנו חאובל, ובקיצור? שווה צפייה!

לסיכום: אהבנו

 

אייל דביר - התחלה

שיר נוסף שיצא ממש השבוע, הוא הסינגל החדש של הזמר והיוצר הצעיר אייל דביר. את השיר "התחלה" כתב והלחין דביר עצמו. יש בו המון קסם, מצד אחד המוזיקה והקצב של השיר כולו, ומצד שני הטקסט המרגש שעומד מאחורי השיר, וכמובן דביר שעושה זאת בצורה מדהימה ומלאת רגש, אין ספק שהוא שר ממקום אמיתי וזה מה שהופך את השיר למיוחד אפילו יותר.

לסיכום: מדהים

 

הפרויקט של רביבו - מחרוזת רונה

מצאנו את השיר שיצליח לעשות לכם מצב רוח טוב לסוף השבוע, אנחנו מדברים כמובן על "הפרויקט של רביבו", שהוציאו השבוע את "מחרוזת רונה". בשילוב של מספר שירים שכולנו מכירים, יצרו "הפרויקט של רביבו" מחרוזת בלתי נשכחת שפשוט מצליחה לעשות לנו שמח וטוב על הלב, בצורה הכי מיוחדת, שמחה ומקפיצה שאפשר לחשוב עליה.

לסיכום: עושים לנו שמח

 

נינט טייב - Feel the buzz

הזמרת והיוצרת נינט טייב חוזרת אלינו בשיר חדש, “Feel the buzz”. את השיר טייב כתבה באוקטובר 2019, עוד לפני שהתחיל כל בלאגן הקורונה. אין ספק שזהו שיר מאוד מיוחד, יש בו משהו מהפנט, שיר שלא שומעים כל יום וברגע שמתחילים לשמוע אי אפשר להפסיק. דרך השיר טייב מצליחה להביא את האנרגיות שלה ואת הקסם שלה וזה אחד השירים הכי יפים שיצא לנו לשמוע בזמן האחרון.

לסיכום: לגמרי מרגישים את הבאז

 

חיים איפרגן - לא אותה אחת

גם הזמר חיים איפרגן הוציא השבוע את הסינגל החדש שלו. השיר "לא אותה אחת", אותו כתב מאור זכריה והלחין אורן חי, והוא הסינגל החמישי מתוך האלבום הרביעי של הזמר. השיר מתאים מאוד לסגנונו המוזיקלי של איפרגן, והשילוב של המוזיקה הקצבית עם הטקסט של השיר יוצר שילוב מעניין ומסקרן במיוחד שעושה חשק לשמוע עוד.

לסיכום: אלוף

 

שווה האזנה

עדן חסון בביצוע מיוחד

השבוע העלה אחד הזמרים האהובים ביותר, עדן חסון, סרטון ובו הוא מבצע את שירו "איתך" שיצא לפני כחודש. לאחר מכן חסון משתעשע עם הגיטרה ומשלב גם ביצוע לשירו "את חסרה לי", שהפך ללהיט ענק. חסון מצליח להעלות לנו חיוך ענק על הפנים, כמה פשוט - ככה יפה.

נוי אייזן בביצוע מיוחד ללהיט הטיקטוק

נוי אייזן כבר הספיקה להוכיח לנו כמה וכמה פעמים עד כמה שהיא יצירתית ומוכשרת. השבוע, עשתה זאת שוב כששיתפה בעמוד האינסטגרם שלה ביצוע לשיר “Say So”, כזה שעוד לא שמענו בכל מקום. אייזן מצליחה להפתיע אותנו כל פעם מחדש ופשוט כיף לשמוע את זה!

כרקוקלי מארחות את עדי אולמנסקי

אם היינו צריכים להגיד דברים טובים שיצאו מתקופת הקורונה, אין ספק שהיינו מזכירים את פרויקט "שבת חברות" של האחיות כרקוקלי, בו הן מארחות בכל שבוע חברה אחרת, זמרת. השבוע אירחו השתיים את הזמרת והיוצרת עדי אולמנסקי, וביצעו את השיר "רבות הדרכים" של דניאל סלומון ודנה עדיני. אין ספק שמדובר בשילוב מלא בכישרון שעושה צמרמורות בכל הגוף, לגמרי גירל פאוור!

 

 

 

תגובות