שירי מימון שחררה סינגל ואלבום חדש. צילום עטיפה: אוהד רומנו | עיצוב: AVOXVISION

שירי מימון שחררה סינגל ואלבום חדש

הזמרת המצליחה והאהובה, שחררה הבוקר סינגל חדש בשם "עד שתגדל" ויחד איתו את האלבום החדש שלה, "נשימה" - אותו הקדישה ליונתן פריג' שנפטר בשבוע שעבר

כבר שנים ששירי מימון נחשבת לאחת הזמרות הגדולות והאהובות ביותר בישראל ובכ פעם היא מצדיקה את המעמד מחדש. הבוקר (ד') היא עשתה זאת שוב עם סינגל חדש ואחרון מתוך האלבום אותו היא שחררה במקביל. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש, "עד שתגדל", אומנם נכתב לפני כשנתיים, אך כאילו התאים בול למצב. "עד שתגדל" הוא למעשה שיר אותו שרה אם לבנה בדאגות ובחששות מהעתיד, לצד ההבטחה שתעניק לו הגנה. הקליפ בוים וצולם בסוף ימי הסגר סמוך לביתה של מימון, באמצעות סמארטפון בלבד על ידי הצלם המוערך, עידו איז'ק.

 

כאמור, "עד שתגדל" חותם את האלבום החדש של הכוכבת, "נשימה", אותו היא גם שחררה הבוקר. האלבום מכיל את להיטיה: "מי שפוי מי משוגע", "אחותי", "אוויר", "זכוכיות", "ככה פשוט", "יש לי הכל", "נשימה", "ויטני", "אהבה מקוללת", "עד שתגדל" ו"לשוב הביתה" – גרסת כיסוי לשירו של ישי ריבו אותה ביצעה כשיר הנושא לסרט "מחילה" בו גם שיחקה. האלבום קיבל משמעות אחרת עבור מימון שמסרה עם שחררו: "האלבום מוקדש לחברי יונתן פריג' האהוב, שיישאר בליבי לעד". מדובר בנגן של שירי ועוד רבים מהתעשייה אשר הלך לעולמו בשבוע שעבר.

שירי ויונתן ז"ל
שירי ויונתן ז"ל © ליאור כתר

מימון לא מסתפקת בשחרור סינגל ואלבום ואף הכריזה על מופע חדש שלאחר דחיות רבות נקבע ל-9 וה-10 באוגוסט במועדון "רדינג 3" בתל אביב. המופע החדש, שהושק רגע לפני משבר הקורונה, נקרא "Live&Party" בקונספט של - "ערב אחד, זמרת אחת ושתי במות": על הבמה הראשונה – מופע בליווי להקה, בו תבצע שירי את להיטיה הגדולים מכל הזמנים, בליווי שישה נגנים. על הבמה השנייה – שירי מימון ו-DJ ינון יהל במופע המכיל עיבודים חדשים לשיריה של הזמרת, בשילוב מאש-אפים מיוחדים ללהיטים ישראלים ובינלאומיים. 

תגיות
תגובות