אלה לי להב: "מסכימה עם הביקורות הרעות על הטיקטוק". תום סיימון

אלה לי להב: "מסכימה עם הביקורות הרעות על הטיקטוק"

רגע אחרי ששיחררה את שיר הבכורה שלה, שכבר הפך ללהיט עם מעל למיליון צפיות - שוחחנו עם הכוכבת הגדולה אלה לי להב! בראיון מיוחד היא מספרת לנו על החלומות שלה לעתיד, על הרצון לשיתוף פעולה עם נועה קירל, למה היא צבעה את השיער דווקא לכתום וגם מה היא חושבת על עולם הטיק טוק

אלה לי להב נכנסה לחיינו בסערה לפני למעלה מחצי שנה כאשר היא כבשה את ליבנו בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". להב הגיעה למקום השני והמכובד בתכנית ומאז מתחילה לעבוד קשה על קריירה מוזיקלית. בשבוע שעבר היא הוציאה סינגל בכורה בשם "זוט עני", שכבר הגיע למיליון צפיות! שוחחנו עם להב בת ה-17 בראיון מיוחד בו היא מספרת על תופעת הטיקטוק, ההצלחה של השיר, והאם יהיה שיר חדש עם נועה קירל?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הראשון שלך "זוט עני", הגיע כבר למיליון צפיות ביוטיוב ולהצלחה מרובה. אבל ספרי לנו - איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה עליו הייתה קשה, כיפית ומרגשת. היינו נפגשים בסשנים אני, ג׳וני ורון ביטון ועושים פייסטיים גם ברגע שהתחילה הקורונה בארץ. היינו מתקשרים גם לסקוט ומעדכנים אותו ושואלים ועובדים ביחד איתו. עבודה מאוד כיפית וחמימה. היינו יושבים אצל ג׳וני ברוגע וכותבים ומעלים רעיונות. היה כיף״.

 

בשיר חשפת אותנו לסגנון מוזיקה חדש בישראל - פופ קוריאני, זה הז׳אנר שאת מכוונת אליו בכל השירים העתידיים שלך?

"לא בטוח, זה הכיוון בינתיים, אבל אולי יהיו הפתעות".

ציפית להצלחה של השיר?

"ממש לא ציפיתי להצלחה הזאת וזה הכי מדהים בעולם. לא ציפיתי שזה יצליח כל כך מהר בזמן קצר כל כך, בכל זאת אני מאוד חדשה וזה שיר ראשון. זה מטורף".

התחלת את הדרך שלך בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", בה הגעת למקום השני. הייתה תחושת פספוס להיות במרחק נגיעה מהניצחון?

"כן ולא. כן השתתפתי והגעתי למקום שהוא מאוד גבוה ומעבר לזה אני חושבת שעשיתי שם דרך מטורפת ולמדתי שם המון. גם אם לא זכיתי עדיין יש לי עוד מה לתת ומה לעשות ואני לא רואה את זה כפספוס כזה גדול". 

© רונן אקרמן, קשת 12

את עובדת כרגע על מופע חדש, ואפילו מחפשת רקדנים עבורו. מה את יכולה לספר לנו עליו?

"שיהיו הפתעות! כמובן שהמופע יהיה מלווה ברקדנים ורקדניות, אבל אני חושבת שאני אשמח להפתיע ופחות לדבר על זה. אבל מבטיחה שזה יהיה מדהים".

צבעת את השיער לכתום במיוחד עבור הקליפ. אבל תגלי לנו - למה דווקא כתום?

"האמת שתמיד רציתי לצבוע לכתום, זה צבע מאוד בולט, זועק וחזק, וגם כמובן יפה. זה היה ניראה לי מאוד מתאים וגם הצבע הכתום התאים לנו בוויז׳ן של הקליפ אז הלכתי על זה".

© תום סיימון

מה החלום הכי גדול שלך?

"אני חושבת שלהופיע בחו"ל על במות גדולות, זה לגמרי החלום הכי גדול שלי".

תחום המשחק זה משהו שמעניין אותך או שכל כולך במוזיקה?

"מאוד מעניין אותי, אני רוצה להגיע לשם. אני מאוד אוהבת דרמה ואשמח לשחק בז׳אנר הזה. תכניות בוגרות. מאוד קשה לי בצחוקים, לא כל כך מצליח לי. אבל אני חושבת שתמיד אפשר ללמוד ולהשתפר בכל דבר".

עם איזה אומן היית רוצה לעשות שיתוף פעולה?

"כל אומן? מכל העולם? הייתי שמחה לקחת את פרדי מרקורי, אבל לא ניראלי שזה אפשרי כל כך... בארץ אני חושבת שיהיה מאוד נחמד לעבוד עם נועה קירל! אני חושבת שמעבר לזה שהיא מפלצת של עבודה ומפלצת של כישרון, היא ניראת בן אדם שכיף לעבוד איתו ולא יודעת, זה יכול להיות מעניין".

איך את מתמודדת עם ביקורות פחות טובות והערות?

"דבר ראשון אני לא קוראת תגובות, אני לא נכנסת אליהם בכלל. תמיד יש תגובות רעות, לא משנה מה אני אעשה. גם אם אני אביא שלום עולמי יהיו תגובות רעות. פשוט לא נכנסים ולא מסתכלים על זה. אין הרבה מה לעשות עם זה כי אם אתה תסתכל ותיכנס לזה אתה תפיל את עצמך".

את מאוד חזקה באפליקציית הטיק טוק, מה את חושבת על כל הביקורת החברתית השלילית על האפליקציה?

"אני חושבת שאני כן מסכימה עם הביקורת הזאת כי האפליקציה הזו היא יותר מדי מאשרת דברים שהם לא לגיטימיים. כן אני אוהבת את האפליקציה ומשתמשת בה, היא מעבירה לי את הזמן. בכל זאת, ריקודים וסרטונים כיפים, אבל לפעמים יש אתגרים וכל מיני סרטונים שהם פחות מתאימים או אפילו לא מתאימים בכלל ואני חושבת שזה מאוד פוגע בילדים. אז כן אפשר להגיד שטיק טוק היא לא אפליקציה כל כך שומרת".

איפה את חושבת שניראה אותך בעוד 10 שנים?

"הלוואי הלוואי בחו״ל. אני מעדיפה ניו יורק/LA. בכל זאת, אני לא קוריאנית ואני לא יכולה להיכנס לז’אנר שאני לא חלק ממנו. אבל אני מאוד אשמח להגיע לניו יורק".

יש לך מסר לקוראים של פרוגי?
"שאני אוהבת אותם מאוד! אני רוצה להגיד להם שבלי עבודה קשה שום דבר לא מגיע ואם אתם רוצים לעשות משהו - תעשו הכל בשבילו, אבל במקביל תתרכזו ותלמדו מזה. הלוואי גם שכל המצב בעולם ייגמר כבר עם הקורונה ונחזור לחיים הרגילים ולשגרה".

תגובות