בלי ביטבוקס: שגיא ברייטנר משחרר סינגל ראשון. שי כהן ארבל

בלי ביטבוקס: שגיא ברייטנר משחרר סינגל ראשון

אחרי הפסקה ארוכה מעולם הבידור, שגיא ברייטנר חוזר בגדול ויוצא לדרך עם קריירה מוזיקלית • כך נשמע הסינגל הראשון

מבלי ששמנו לב, עברו שש שנים מאז פריצתו של שגיא ברייטנר אל חיינו דרך הרשתות החברתיות. ברייטנר זכה לפופולריות רבה בזכות סרטוני הביטבוקס שלו, שפתחו לו צוהר לעולם הבידור אשר חיבק אותו חזרה באהבה. הוא השתתף במופעים (ביניהם על במת הפסטיגל, קיבל תפקידים ב"גאליס" וב"כפולה", שרד ב"הישרדות" והנחה והשתתף בתוכניות פופולריות. בדיוק כשנדמה היה שהוא לא מתכוון לעצור - הוא החליט לקחת הפסקה מהתחום, התמקד בתחום ההייטק ונסע לטייל בעולם. כעת, אחרי הפסקה ארוכה במיוחד, ברייטנר חוזר ומפתיע עם קריירה מוזיקלית עליה מכריז עם יציאת סינגל הבכורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עוקבי האינסטגרם של ברייטנר (AKA "שגיא ביטבוקס"), יכלו להבחין בחודשים האחרונים בתהליך התנסותו של הכוכב בכתיבה, שירה וראפ. ברייטנר סיפק הצצה לעולם החדש שלו ויחד עם התגובות האהודות והמעודדות שקיבל בנושא, הוא החליט לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולהתנסות רשמית בעולם המוזיקה. היום (ה') שחרר ברייטנר את הסינגל הראשון שלו, "סוף ההצגה".

 
 
 

ברייטנר בהחלט הצליח להפתיע אותנו ביכולותיו. נכון, הוא כבר לא כל כך פונה לאותו הקהל אליו כיוון ברייטנר בעבר, מדובר בשיר בוגר (דבר הניחן גם במילות השיר), אך כזה שנהנים ומתחברים אליו בכל מצב. יש בו משהו כואב, טעון וברייטנר עושה זאת בצורה מרעננת, אותנטית ומרגישים את החיבור שלו בכל מילה ומילה והוא לחלוטין שם את הלב על השולחן. רוב השיר הוא יותר נוגע בעולמות הראפ, אך בפזמון ברייטנר שוב מצליח להפתיע עם יכולות ווקאליות אותם חושף בצורה כה ישירה וכנה לראשונה בפני הקהל. מבחינתנו, זה לגמרי לא סוף ההצגה שלו בתחום.

© שי כהן ארבל

"סוף ההצגה" הוא למעשה סינגל ראשון מתוך פרויקט מוזיקלי של ברייטנר יחד עם המוזיקאי והמפיק המוזיקלי רובי פאייר, מי שאחראי על כמה מהלהיטים הגדולים של עומר אדם, נוי פדלון, איתי לוי, ים רפאלי ועוד רבים. 

תגובות