ניב דמירל בראיון על השיר החדש: "מביא צד חשוף שלי". צילום:  Sebastian miceli – Buenos aires

ניב דמירל בראיון על השיר החדש: "מביא צד חשוף שלי"

הבוקר (ד׳) שחרר הזמר ניב דמירל את הסינגל החדש שלו - "מסיבה בחצר", אחרי מעל לחצי שנה מאז שיצא הסינגל הקודם. תפסנו אותו לראיון קצר על מוזיקה, על הזוגיות עם הדר (מהתאומות נוי והדר), על השיר החדש והוא גם סיפר לנו איך השפיעה עליו תקופת הקורונה

חיכינו וחיכינו והנה זה סוף סוף קרה. לאחר תקופה קלה של שקט משחרר היום (ד׳) הזמר והיוצר ניב דמירל סינגל חדש בשם "מסיבה בחצר", שכתב והלחין בעצמו יחד עם חברתו הטובה נופר סלמאן. בראיון איתו הוא מספר על מה השיר מדבר ואיך הוא שונה משאר הסינגלים שלו שיצאו עד היום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"תכננתי להוציא שיר בתקופה שהקורונה בדיוק התחילה, אבל כמו הרבה אמנים החלטתי לעצור בהתאם למה שקורה בעולם", מספר דמירל אחרי התקופה האחרונה בה היו לו חודשים של שקט. עוד מספר דמירל כי המצב גרם לו להבין שיש דברים גדולים יותר ותמונות גדולות יותר שאנחנו לאו דווקא תמיד רואים. אך עם כל הלקחים והמסקנות שכל אחד לקח מתקופת הקורונה, חשוב לזכור כי זו גם תקופה שפגעה בקריירה של לא מעט אמנים, אם לא בכולם. ״התקופה הייתה קשה וזה השפיע, שמתי לב אצל הרבה חברים שלי שהם מהתחום וכותבים שהם גם נתקעו בזה. זה קצת מחסום למוזה כשכל העולם בהסגר, אבל צריך להתעלות על זה ועדיין להצליח לכתוב״.

 

על העיבוד וההפקה המוזיקלית של השיר אחראיים גל ג׳ו כהן ואיל ישי, ואת השיר כאמור כתב והלחין דמירל יחד עם חברתו הטובה, הזמרת נופר סלמאן. ״אני ונופר חברים ממש ממש טובים, היא מאוד קרובה אליי באופן אישי ולפני יותר מחצי שנה התחלנו לעבוד ביחד. יש בינינו כימיה מדהימה ואנחנו כותבים הרבה שירים״. הזמר מוסיף על המשמעות שהשיר הזה פתאום קיבל - ״השיר הזה התלבש והרגיש שהוא ממש מתאים, פתאום גם בגלל התקופה דברים מסוימים קיבלו יותר משמעות. אני מרגיש שהוא גם מביא צד יותר חשוף שלי״.

דמירל מתייחס לשיר כאל ״שיר אהבה לא קלאסי״. הוא מעיד כי הוא מאוד אוהב ניגודיות ומנסה להביא את זה לשירים שלו ״לפעמים הניגודיות היא מהטקסט למנגינה, זה שיר שהוא קצבי אבל די פשוט”. עוד מוסיף כי ״השיר מדבר בגדול על זוג אנשים שהם בקשר, ושהגבר לא מצליח להגיע עד הסוף לאישה שהוא אוהב, וזה איפשהו מתסכל, אבל מאוד קליל באותה נשימה״, וכאן באה גם הניגודיות שהוא מנסה להביא.

© יחסי ציבור
כבר משמיעה ראשונית של השיר אפשר להבין כי ללא ספק מדובר בלהיט. ניב מציין כי הוא מרגיש שהשיר לא דומה לשום שיר אחר שלו עד היום - ״בסופו של דבר הקהל ישפוט אם זה דומה או לא, אבל בסטנדרטים שלי אני חושב שזה לא דומה לשום סינגל שהוצאתי לפני״. הזמר לגמרי מוכיח לנו שוב ושוב עד כמה הוא מוזיקאי מכל עמקי נשמתו ומתעלה על עצמו בכל פעם מחדש, וגם הפעם בדיוק כמו בכל פעם גורם לנו להתמכר לשיר מהרגע הראשון.

לא יכולנו שלא להתעניין בחיי האהבה של הזמר,שכזכור בשנה האחרונה מתחזק זוגיות עם כוכבת הילדים הדר קרקו מהצמד ״נוי והדר״. על הזוגיות לצידה הוא אמר כי ״היא מאוד מפרגנת לי שזה מאוד חשוב, אני חושב שאם זה לא היה קיים זה היה קשה. אנחנו משתדלים לא לערב יותר מדי את העולמות שלנו אבל יש המון פרגון ואני אוהב אותה המון״. בטח כמו כולכם, גם אנחנו תהינו אם יצא לניב לכתוב על הדר שירים, והוא ענה לנו על כך ש״הרבה פעמים השירים מורכבים מחלקים, משפט מפה משפט משם, אז זה מורכב״ אומר הזמר ומוסיף ״אבל יש דברים שגם קשורים אליה, בטח״.

״אני מאחל לכולנו שנהיה בריאים ושהמחלה הזאת תעבור״, משתף אותנו בציפיות שלו להמשך, "ולעצמי אני מאחל להגשים חלומות״. 
תגובות