סיכומוזיקלי: רוני דלומי ומשי קלינשטיין הופכות לאנה ואלזה. אינסטגרם

סיכומוזיקלי: רוני דלומי ומשי קלינשטיין הופכות לאנה ואלזה

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן! גם היום, כמו בכל שבוע, אספנו במיוחד בשבילכם את השירים הכי חמים וחדשים שיצאו בעולם המוזיקה הישראלית. מהמחווה המרגשת של אבי אברומי לחלל עמית בן יגאל ז"ל ועד לקאבר של שתי הזמרות האהובות מהסרט הבלתי נשכח "לשבור את הקרח"

בואו לשמוע יחד איתנו את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית ויצא ממש השבוע, רק אל תשכחו ללחוץ פליי ושתהיה לכם האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

צוק בן עיון - שמש בעיניים

בשנייה ששמענו את השיר החדש של צוק בן עיון עלה לנו חיוך על הפנים. את השיר "שמש בעיניים" כתב והלחין בן עיון, עם עיבוד והפקה מוזיקלית של אודי שמחון. יש בשיר המון קסם, מוזיקה מאוד קצבית שישר מצליחה להביא איתה אווירה שמחה וחיובית, שזה כל מה שצריך, כמובן עם קולו הקסום של בן עיון שעושה לנו אווירה אפילו חיובית יותר.

לסיכום: מלא בקסם

 

אוראל יצחק - משוגעת

שיר נוסף שיצא ממש השבוע הוא השיר החדש של הזמר העולה אוראל יצחק, "משוגעת". יצחק זכה לאחרונה בתחרות "השיר של המדינה" מבין שירים רבים שהוגשו. את השיר כתב והלחין יצחק בעצמו, ואפילו הפיק. הוא מצליח להביא איתו בשיר סגנון פופי וקצבי שקשה מאוד לא לאהוב, יחד עם קולו שמשתלב בצורה מדהימה עם המוזיקה, אנחנו מרגישים שיש פה להיט.

לסיכום: אהבנו

 

אמיר ובן מארחים את ג'יין בורדו - תל אביב זה אני ואת

השילוב הבא הוא אחד השילובים המעניינים שיצא לנו לשמוע השבוע. שני הזמרים והיוצרים, אמיר ובן, יחד עם להקת ג'יין בורדו בשיר החדש שלהם, "תל אביב זה אני ואת". את השיר כתבו והלחינו אמיר שדה, בן מאור ודורון טלמון (שהיא סולנית להקת ג'יין בורדו). זהו שיר שמצליח להוכיח לנו עד כמה כל מי שמשתתף בו מלא בכישרון ויחד הם מצליחים ליצור שיר עם וייבים שונים ואווירה מטורפת.

לסיכום: אי אפשר להפסיק לשמוע

 

אבי אברומי - לאהובי

השבוע שחרר הזמר והיוצר אבי אבורומי שיר חדש, אותו הקדיש לחייל עמית בן יגאל ז"ל שנרצח לפני כחודש וגרם למדינה שלמה להצטמרר מהמקרה הנורא. את השיר "לאהובי" כתבו והלחינו אבי אבורומי, מתן ידגר ועמרי סגל. אין ספק שמדובר בשיר מרגש עד דמעות, כזה שמצליח להעביר לנו צמרמורות בכל הגוף וזוהי ללא ספק מחווה ענקית ומדהימה. הקליפ עצמו מלווה בתמונות של עמית ז"ל ושל בת זוגתו, אושר חנום, מה שהופך את השיר כולו למרגש אפילו יותר.

לסיכום: אין לנו מילים.

 

ליאן קטני - להיות שלם

אחרי שסינגל הבכורה שלה, "ילדה מהדרום" צבר למעלה מחצי מיליון צפיות, ליאן קטני, רק בת 12 וכבר מוציאה את הסינגל החדש שלה, "להיות שלם". מפתיע לראות שכבר בגיל כל כך צעיר, קטני שמה את כל כולה בתוך המוזיקה ומשקיעה מעצמה כדי לעשות זאת הכי טוב שאפשר. כיף לראות שלמרות גילה הצעיר קטני רודפת אחרי החלומות שלה ואפילו מגשימה אותם.

לסיכום: מהממת

 

אהלן - צרות בגן עדן

השיר החדש של להקת "אהלן", "צרות בגן עדן" הוא בהחלט שילוב מוצלח מאוד בין מוזיקה, קול וקצב. הוא מאוד קצבי וממכר, עם נגיעה של רוק שהופכת את השיר למשהו אחר לגמרי. השיר מצליח ליצור סגנון אחר ושונה, שכיף מאוד לשמוע, בשיר שפשוט לא יוצא מהראש. קולו של הסולן, יחד עם הקצב המטורף של השיר, נותן לשיר נגיעה מעניינת אפילו יותר.

לסיכום: קצבי וממכר

 

טלמן (מארח את גריף) - משתנה

השיר החדש של טלמן, "משתנה" הוא אחד מהשירים היותר מיוחדים שיצא לנו לשמוע בזמן האחרון. יש בו משהו שאין באף שיר אחר ששמענו. רועי טל, הלא הוא "טלמן" הוא זה שכתב והלחין את השיר, ואת המילים הנוספות באנגלית, כתב גריף. זהו שיר בהחלט מאוד מעניין, ואם מקשיבים לו לעומק אפשר לשמוע שהטקסט של השיר הוא בעל משמעות אפילו עמוקה ועוצמתית יותר מזו ששומעים בהתחלה.

לסיכום: שיר שלא שומעים כל יום

 

שווה האזנה

רוני דלומי ומשי קלינשטיין הופכות לאנה ואלזה

השבוע העלו השתיים סרטון לעמודי האינסטגרם שלהן ובו הן מבצעות את הלהיט מהסרט "לשבור את הקרח", “Do you want to build a snowman?”. דלומי וקלינשטיין הוכיחו לנו פעם נוספת עד כמה שהן מוכשרות, ואנחנו פשוט מהופנטים לביצוע החמוד הזה, אי אפשר להפסיק לשמוע!

 

תגובות