כמו שרק היא יודעת: נטע ברזילי משיקה קליפ מטורף. ערן לוי

כמו שרק היא יודעת: נטע ברזילי משיקה קליפ מטורף

את השיר הרשמי של נטע ברזילי כבר הספקנו להכיר, ואפילו להתאהב בו. הזמרת הוכיחה לנו שכמו השירים הקודמים שלה, גם "קוקו" הוא להיט מן המניין, לאחר שכיכב כבר שלושה שבועות רצוף במקום הראשון כשיר המושמע ביותר בישראל! כעת משתחרר קליפ ייחודי לשיר, והוא פשוט מטורף!

הסינגל החדש של נטע ברזילי - "קוקו", הושק כבר בחודש שעבר במשדר הבינלאומי של האירוויזיון מול 46 מדינות! מאז השיר הספיק להוביל במקום הראשון כשיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל במשך שלושה שבועות, ואנחנו כבר הספקנו להתמכר, ולא להפסיק לזמזם את מילות השיר. היום (שישי) משיקה ברזילי את הקליפ הרישמי של "קוקו", וכמו שהספקנו כבר להכיר את הזמרת - היא אף פעם לא מאכזבת. כעת מדובר באחד הקליפים הכי מושקעים שנוצרו בישראל אי פעם. 

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הקליפ החדש, שמושק כעת בארץ ובעולם, ביים רועי רז, מי שבכל קליפ חדש של נטע אחראי על הבימוי, רק שהפעם - זה מטורף במיוחד. בקליפ הנוכחי החליט הבמאי להביא לבלדה המרגשת עולם שלם של רגש. כזכור, השיר מדבר על זוגיות "תקועה" ובדיוק כך גם בקליפ: אנחנו רואים אדם שחיי את החיים נון-סטופ, קם כל בוקר לשיגרה העמוסה, אך הוא תקוע באותו המקום. הזמן עובר לידו, מבלי שינצל אותו. וזה מה שהוביל את הזמרת לייצר את הקליפ הגאוני הזה! הקליפ עוסק במציאת הזדמנות לשנות משהו, להוביל, לייצר - מבלי "להיסחף" אחר השגרה ולא לשים לב למי שמסביבנו, ולא לשים לב לחיים שמעבר, למשמעות האמיתית. 

 

השילוב של הבלדה המרגשת, ששונה ממה ששמענו מברזילי עד כה, אך בשילוב עם קליפ צבעוני שייחודי אך ורק לנטע ברזילי - לגמרי גרמו לנו להבין שהזמרת הגדולה פיצחה את הנוסחה! 

פיצחה את הנוסחה © ערן לוי
מטורפת
מטורפת © ערן לוי
תגיות
תגובות