שילוב מהחלומות: דודו אהרון ועדן מאירי בדואט משותף. ניר עמיתי

שילוב מהחלומות: דודו אהרון ועדן מאירי בדואט משותף

שניים מהזמרים האהובים והמוכשרים בישראל, דודו אהרון ועדן מאירי, משחררים הבוקר (א') את הדואט החדש והמסקרן שחלמנו עליו רבות - "בחלומות שלנו". האם מדובר בלהיט הבא?

לא כל יום אנו זוכים לשמוע שיתוף פעולה כל כך מיוחד ומסקרן כמו שיתוף הפעולה הזה. זהו שילוב מפתיע במיוחד בין דודו אהרון, אחד מהזמרים המצליחים והאהובים ביותר בישראל, לבין עדן מאירי, הזמר הצעיר שכבר הספיק לכבוש את כולנו כשהשתתף בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", המשיך לפסטיגל, לשחרר להיטים ובימים אלו מצטלם לסדרת נוער מוזיקלית. הדואט החדש שלהם, "בחלומות שלנו", הוא שיר שלגמרי לא יצא לכם מהראש בזמן הקרוב.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דודו אהרון, שכתב את מילות השיר, עשה זאת יחד עם עוד שני אנשים מוכרים ואהובים. אנחנו כמובן מדברים על דולב רם ופן חזות, שבנוסף לעובדה שכתבו והלחינו את השיר, השניים גם היו אחראים על העיבוד וההפקה המוזיקלית - מה שעוד יותר הופך את השיר ללהיט ענק. השילוב בין אהרון למאירי הוא אחד כזה שלא שומעים כל יום, השניים מצליחים להוציא את המיטב אחד מהשני, בשיר שמצליח לקלוע בול לסגנונם המוזיקלי של השניים.

 

אמנם אהרון הוא אחד מהשמות החמים ביותר בעשור האחרון, ואילו מאירי פרץ לחיינו רק בשנתיים האחרונות, אך הדבר כלל לא משפיע. השניים מצליחים להשלים אחד את השני בצורה מדויקת ואין ספק שלכל אחד מביניהם יש את המקום שלו בשיר. והתוצאה? כמו שכבר אולי הצלחתם להבין בין השורות, מדובר בלהיט ובשילוב מנצח. שני זמרים גדולים, ללא ספק!

 

תגובות