להקת שלווה מרגשת בסינגל עם סיפור מרגש. סלי בן אריה

להקת שלווה מרגשת בסינגל עם סיפור מרגש

להקת שלווה, זאת שהתגלתה לנו על המסך בתכנית ''הכוכב הבא לאירוויזיון'' והצליחה לרגש את כולנו עד דמעות, מוציאה הבוקר (ב') סינגל חדש באנגלית. גם הפעם הלהקה גרמה לנו לצמרמורות, עם סיפור מרגש במיוחד שעומד מאחורי השיר החדש

להקת שלווה פותחת לנו את הבוקר עם שיר חדש שנקרא ''Touch''. הסינגל החדש נכתב על ידי נילי פטרסון והולחן על ידי קובי אושרת. והאמת היא? התוצאה מרגשת במיוחד!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיתוף הפעולה עם מלחין השיר, קובי אושרת, על פניו נוצר במקריות, אך לבסוף התגלה כגורל. אושרת פגש לראשונה את הלהקה מאחורי הקלעים באירוויזיון 2019, איחל להם בהצלחה ואמר להם שישמח לשיתוף פעולה בהמשך. מספר חודשים לאחר מכן חשף היוצר שהוא מתמודד עם סרטן ויצטרך לעבור השתלת כלייה. באותו החודש בו הסיפור התגלה, נערך אירוע התרמה של להקת שלווה, שגם הופיעה באירוע. קובי נכח באותו האירוע והתקרב אליו בחור צעיר שאמר לו :''נעים מאוד, אני התורם שלך''. הסתבר שאותו בחור צפה בכתבה על קובי והחליט שבמידה ויימצא מתאים, הוא תורם לקובי כלייה - וכך נעשה.
 
בעקבות הסיפור המצמרר הזה, חברי הלהקה מיד הבינו שזה השיר הנבחר ולקחו את השיר למקום של תקווה ותירגמו את אמוציות והאנרגיות ליצירה מוזיקלית עם מסר חזק. הסינגל מלווה גם בקליפ שבוים על ידי איה זק וצולם יומיים לפני הניתוח השתלת הכלייה של אושרת. עכשיו תורכם לצפות בשיר, להתחבר לסיפור, ולהתרגש כמונו. 
תגובות