הילד בן 30: אליעד חוגג בסינגל ומתאחד עם כוכבי "שמש". צילום מהקליפ

הילד בן 30: אליעד חוגג בסינגל ומתאחד עם כוכבי "שמש"

מסתבר שכבר חלפו 30 שנים מאז שאליעד נולד והכוכב האהוב לא יכל לעבור על הגיל העגול בשתיקה, ארגן סינגל יום הולדת חגיגי ואיחד את הכוכבים מ"שמש" לטובת העניין

תאמינו או לא, אליעד חוגג היום את יום הולדתו ה-30. הזמר, שהחל את דרכו כילד פלא שהטריף את המדינה, כבר מציין 30 שנות כשרון כשמאחוריו הישגים עצומים ולא מעט קהל מעריצים. את יום ההולדת שלו החליט לחגוג הפעם בצורה מיוחדת ולשחרר סינגל מותאם לאווירה, אלא שהייתה בו הפתעה נוספת - סגירת מעגל מרגשת עם כוכבי הסדרה הנוסטלגית "שמש".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עד היום אנו צופים בשידורים החוזרים של הסדרה הקורעת ומייחלים לאיחוד מתבקש (שתמיד נמצא על אש קטנה מסתבר), אבל הנה זה קרה בקליפ והצליח לרגש אותנו. אליעד מסכם 30 ואנחנו פשוט נאלצים לעכל - מזל שזה עטוף בסינגל עם פוטנציאל להפוך ללהיט ימי ההולדת החדש של כולם.

 

בראיון שקיימנו לאחרונה עם נחום הוא סיפר על מאות ההופעות שהתבטלו לו בשל הקורונה שהגיעה אל חיינו בפתע, אך עברו מאז שלושה חודשים והשבוע חזר הזמר באופן רשמי אל הבמות, כאשר הגיע לדרום לשמח ילדת בת מצווה ביום שמחתה. בנוסף, הוא בישר לנו השבוע בעמוד האינסטגרם שלו שהוא פותח את סיבוב ההופעות שלו מחדש ממש היום. "כמה כיף לפתוח את סיבוב ההופעות בפעם הראשונה בזאפה באר שבע", כך כתב בפוסט, וציין את אישור הממשלה ושכמובן המופע מותאם להנחיות משרד הבריאות. אנחנו מתרגשים בשבילו - גם שיר חדש, גם עשור חדש וגם סיבוב הופעות חדש!

תגיות
תגובות