דניאל אליהו ממשיכה לצעוד את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה. מאי סביר

דניאל אליהו ממשיכה לצעוד את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה

מספר חודשים לאחר סינגל הבכורה שהגיע לחצי מליון צפיות - היום (ד') משחררת היוטיוברית והזמרת העולה, דניאל אליהו, סינגל חדש ועושה זאת בענק בפעם השנייה. אל תפספסו

דניאל אליהו מוכרת לנו מהמשפחה הכי מצחיקה - משפחת אליהו. אליהו לוקחת חלק בשני ערוצי היוטיוב המשפחתיים - של אב המשפחה, אלי, ושל אחותה לורן, ששניהם יחד ולחוד צברו במצטבר כעשרות מליוני צפיות. לפני מספר חודשים היא התחילה בקריירה מוזיקלית לראשונה עם שיר בכורה שהגיע לחצי מליון צפיות, וכבר עכשיו היא משחררת סינגל שני בשם - ״My love”.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

הסינגל “My love” הוא שיר קצבי, היינו אומרים שהוא אפילו בסגנון מזרחי. השיר השני קצת שונה ממה שקיבלנו מהסינגל הראשון ״שתיקות״ שהיה כמו שמו - שקט ועדין יותר. הפעם מדובר בשיר ממכר עם קצב שעושה לנו חשק לקום ולרקוד. הסינגל הראשון לווה בקליפ בו כיכבה הזמרת, אך הפעם אליהו שיחררה את הסינגל עם קליפ מילים בלבד. היינו שמחים אם השיר היה מלווה יחד עם קליפ, כי זה אכןן מוסיף ומיטיב, אך אנחנו חייבים להגיד לזכותה שלא באמת הרגישו בחיסרון. האמת היא שכך גם התעמקנו יותר בשיר והצלחנו לאהוב אותו כבר בשמיעה הראשונה.

אז כוכבת הטיקטוק והיוטיוב מראה לנו שצעדיה הראשונים אל עולם המוזיקה אכן רציניים, ואנחנו כל כך שמחים שעוד זמרת, עם קול מדהים כמו של אליהו, נכנסה אל עולם המוזיקה המקומית והקטנה שלנו. 
 
תגובות