סוף סוף: גיל ויין עובר אל קדמת הבמה. ג'וד מוסקוביץ

סוף סוף: גיל ויין עובר אל קדמת הבמה

אחרי ההצלחות של "עד המדבר" ו-"אל תשאלי" שבהם גיל ויין שימש כמפיק, כותב ומלחין השירים, היום (ב') הוא מוסיף טייטל חדש, ועובר לקבוצת האמנים המבצעים. את הצעד הזה הוא עושה עם סינגל חדש בשיתוף פעולה עם יוסף בך

גיל ויין החל את דרכו כ-DJ Only ופעל בעולמות המוסיקה האלקטרונית וההיפ. את הפריצה גדולה הוא חייב ללהיטים הגדולים "עד המדבר", "אל תשאלי" ועוד, כאשר בשירים האלו הוא היה הכותב, המלחין והמפיק אבל הוא עצמו לא ביצע אותם אלא חובר לאמנים גדולים בתעשייה כמו טליסמאן ובניה ברבי. אבל מהבוקר (ב') - כבר לא עוד. הוא סוף סוף מתקדם לקדמת הבמה וחושף גם את כישרונו הלא מבוטל כראפר בסינגל ראשון לקראת האלבום השני. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיר הנקרא "ממני" הוא משתף פעולה עם יוסף בך שעד כה כתב ושר רק באנגלית. השיר הוא קצבי עם נגיעות מזרחיות טיפה. החיבור בין הקול של ויין והקול של בך מושלם ומזכיר ממש שירים בינלאומיים. בקשר למילים - השיר מדבר על הרגעים הקשים בזוגיות, הריבים שהם לגמרי דבר נורמלי בכל מערכת יחסים. לגמרי מסר נכון!

 

אנחנו צופים להצלחה גדולה ל"ממני" ואנחנו בטוחים שהוא יהפוך לאחד מהלהיטים של קיץ 2020. חבל לנו שויין שמר מאיתנו את הכישרון הענק שלו כראפר והיינו צריכים לחכות עד עכשיו כדי לשמוע אותו. אבל עכשיו, לאחר שנחשפנו אליו, אנחנו כבר מחכים בקור רוח שהוא יוציא עוד שירים ואת האלבום במהרה כדי שנוכל להנות מהכשרון המתפרץ.

 

תגובות