סיכומוזיקלי: אליאנה תדהר ולי בירן בביצוע אקוסטי ומיוחד. צילום מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: אליאנה תדהר ולי בירן בביצוע אקוסטי ומיוחד

עוד שבוע הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע בעולם המוזיקה הישראלית. במיוחד בשבילכם, אספנו את כל מה שחדש, מהשיר החדש של ענבר זיגדון, דרך השילוב בין עידן רייכל לסתיו בגר ועד הביצוע האקוסטי של אליאנה תדהר ולי בירן

הייתם עסוקים השבוע בללמוד לבגרות בתנ"ך ולא הספקתם להתעדכן במוזיקה הישראלית החדשה? אז בואו לשמוע את כל השירים הכי חמים וחדשים, שאספנו במיוחד בשבילכם לסוף השבוע. למה אתם מחכים? לחצו פליי ושתהיה לכם האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ענבר זיגדון - מה איתך

הזמרת והיוצרת ענבר זיגדון שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "מה איתך", אותו כתבה והלחינה זיגדון יחד עם מורן דוד ואוריאל וינברגר. מדובר בשיר פרידה, חשוף וכנה שמצליח להעביר בתוכו הרבה מאוד רגשות ומצליח להעביר בנו צמרמורת. עם מילים שחודרות לנשמה, מוזיקה בדיוק בקצב הנכון, וכמובן זיגדון שאין ספק שקול כמו שלה לא שומעים בכל יום.

לסיכום: שיר מדהים!

רמי פיינשטיין - It's Gotta Mean Something

כחודש בלבד מאז שהזמר והיוצר שחרר את שירו, “YOU” וכבר השבוע שחרר סינגל נוסף וחדש אותו כתב והלחין. בנוסף לכך, פיינשטיין גם עיבד והפיק מוזיקלית את השיר החדש, ונראה כי ההחלטה להוציא שירים בשפה האנגלית מוציאים מפיינשטיין את המיטב. מדובר בשיר חמוד מאוד, קליל ופשוט אך מאוד קצבי ועושה אווירה חיובית ואופטימית.

לסיכום: עושה אווירה טובה

 

אופל רביבו - עשיתי אותך גבר

שיר חדש ונוסף שיצא השבוע הוא של הזמרת הצעירה אופל רביבו, שכבר הספיקה להוכיח לנו עד כמה שהיא מוכשרת. רביבו שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "עשיתי אותך גבר" אותו כתב והלחין הזמר והיוצר אושר כהן, שאחראי על מספר ענקי של להיטים שכולנו מכירים ואוהבים. השיר מתאים בדיוק לרביבו ולקולה המיוחד, וכבר משמיעה ראשונה קשה לפספס שרביבו שרה ממקום אמיתי ונותנת את כל כולה בשיר.

לסיכום: כמה שהיא מוכשרת!

 

עידן רייכל וסתיו בגר - למה ככה עצובה

אנחנו מודים, זה אחד משיתופי הפעולה המעניינים והמסקרנים ביותר שיצא לנו לשמוע עליהם בזמן האחרון. מצד אחד עידן רייכל, שאחראי על מספר עצום של שירים אהובים שכולנו מכירים, ומצד שני סתיו בגר, שעומד מאחורי הלהיטים הכי עכשוויים ותמיד מחדש ומוסיף. את הסינגל החדש, "למה ככה עצובה", כתבו רייכל ובגר יחד, ואף עיבדו והפיקו מוזיקלית. והתוצאה? שיר שעוד לא שמענו כמותו קודם, שילוב מעניין, שעושה חשק לעוד.

לסיכום: נותן טעם של עוד

 

רועי פרל - נוסע

גם הזמר והיוצר רועי פרל הוציא השבוע את שירו החדש, "נוסע", אותו כתב והלחין בעצמו. יש בשיר משהו מאוד מרגיע, שיר שמצד אחד הוא שקט ויש בו משהו מאוד עדין, אבל מצד שני יש לו קצב מיוחד מאוד ויש בו משהו שמצליח אפילו לשדר אופטימיות, דרך השיר ודרך קולו של פרל, בקול שקשה להוציא מהראש. אין ספק שיש פה שיר לעניין, בלי ניסיון להפוך ללהיט, אלא שיר אמיתי, פשוט ומהלב.

לסיכום: אמיתי ויפה

 

שווה האזנה

אליאנה תדהר ולי בירן בביצוע אקוסטי וזוגי ל"ממכר"

לפני כחודש יצא סינגל הבכורה של השחקנית והזמרת אליאנה תדהר, "ממכר", שגרם לכולנו להתאהב בשיר מהר מאוד. וזה בנוסף להתלהבות המרובה מכך שהיא סוף סוף עושה צעד משמעותי בעולם המוזיקה. השבוע פרסמה תדהר בחשבון האינסטגרם שלה קאבר יחד עם לי בירן, בן זוגה, ביצוע מיוחד ואקוסטי לשיר. השניים מבצעים זאת בצורה מדהימה, כזו שכיף לשמוע וישר מעלה חיוך על הפנים.

 

 

 

תגובות