המחליפה של טיילור: עם מי בן זיני התנשק? . יונתן סיקלאי

המחליפה של טיילור: עם מי בן זיני התנשק?

אחרי הפרידה המתוקשרת, המקצועית והרומנטית, טיילור מלכוב, כעת (א') בן זיני מוציא שיר בשם "מאמי בוקר טוב" בשיתוף פעולה עם עמית קבילי - בת הזוג החדשה של זיני. האם מדובר בצמד חדש?

בוקר טוב גם לכם! בן זיני פותח לנו את הבוקר עם שיר חדש בשם "מאמי, בוקר טוב", ובמקביל גם חושף בפנינו את בת הזוג החדשה ואת המחליפה החדשה של האקסית והשותפה המוזיקלית לשעבר - טיילור מלכוב. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני שלוש שנים ואחרי שלל סרטונים ברשת, זיני פרץ לחיינו עם השיר "טיי" בדואט עם מלכוב. אחריו הגיעו להיטי נוער נוספים, כיכבו בסרט משלהם והפכו לצמד מוזיקלי וזוג מצליח ופוטגני במיוחד. אך לפני מספר חודשים השניים נפרדו וכך גם תם הצמד המוזיקלי שלהם. למרות הפרידה הסוערת זיני לא נעצר והמשיך לעבוד על שירים חדשים. היום (א') הוא מוציא שיר חדש בשם "מאמי בוקר טוב" בדואט עם בת זוגו החדשה עמית קבילי.

 

קבילי שרה לצד זיני, אך אינה מופיעה בקליפ. מי שכן מככבות בקליפ של השיר הן הדוגמנית מאיה קיי, וכוכבת הרשת ליהי בנין, שכבר שיתפה פעולה עם זיני וטיי בעבר ב"טיפוס רומנטי". בסוף הקליפ חיכתה גם הפתעה: הנשיקה של בן זיני עם מאיה קיי! נראה כי בן זיני מנסה לשחזר את ההצלחה המוזיקלית והזוגית שלו עם טיילור - כשהוא חוזר על אותה דרך: בת זוג שהיא גם השותפה המוזיקלית. נכון לעכשיו קבילי לא באמת הופכת להיות השותפה המוזיקלית שלו, אלא מוגדרת כאורחת. אך נמשיך לעדכן!

תגובות