ה-EP בדרך: לי בירן בשיר חדש שיצר בזמן הסגר. צילום: דניאל קוממי

ה-EP בדרך: לי בירן בשיר חדש שיצר בזמן הסגר

הבוקר שלנו נפתח עם שיר חדש ללי בירן, שהוא הראשון מתוך מיני האלבום שלו, אותו יצר בזמן הקורונה. מה חשבנו על השיר ואיזו שחקנית צעירה מככבת בקליפ?

כשלי בירן התארח בתכנית שלנו, "א' עד ת'", הוא חשף לנו כי בזמן שכל מדינת ישראל הייתה בסגר - הוא ניצל את הזמן היטב ויצר מיני אלבום (EP) מיוחד שיכיל חמישה שירים חדשים. כעת יוצא השיר הראשון מתוכו, ואנחנו כבר מכורים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רגע לפני שיפציע על המסך בתפקיד דרמטי וכואב ב"שעת נעילה" (כאן 11) על מלחמת יום הכיפורים ורגע אחרי שצילם ויצר סרט מוזיקלי בכיכובו, הבוקר (ג') משתחרר הסינגל "תני לי סימן", שבירן כתב והלחין (יחד עם רון ביטון). השיר החדש מלווה בקליפ מרגש שצולם בים ומי שמככבת בו היא לא אחר מכוכבת הנוער העולה והשחקנית הצעירה, נאיה בינשטוק, אותה אתם מכירים מהסדרה "פלמח" ומהסרט "פול גז" בהם כיכבה.

© דניאל קוממי

ללא ספק התאהבנו בשיר החדש, וכפי שקורה עם כל שיר של בירן - גם השיר הזה לא יצא לנו מהפלייליסט. אפשר לזהות את בירן ואת הסגנון שלו בתוך היצירה החדשה, כך מי שאהב את להיטיו הקודמים - יתחבר גם לשיר העוצמתי החדש. בירן שוב לא מאכזב ולא מתפשר על התוצאות המוזיקליות ומרגישים את זה בכל רגע בשיר, גם בקולו וגם במילים ובלחן. כמו שציינו קודם, מיני האלבום החדש ישתחרר בקרוב, אבל עד אז, אנחנו מנצלים כל רגע כדי להאזין וליהנות מיצירת המופת הזאת.

 

כאמור, הזמר הכריז על האלבום לראשונה בתכנית שלנו, "א' עד ת'" וסיפר כי: "אליאנה הפתיעה אותי וקנתה לי תוכנת מוזיקה שממש רציתי. למדתי אותה דרך מדריכים ברשת ומפה לשם יצרתי מיני אלבום שאשחרר בקרוב. לראשונה יצרתי והפקתי הכל מאפס. מרגיש לי שכתבתי אלבום של שירים שאליאנה תאהב, וזה עבד. היא שומעת אותו בלי הפסקה!". 

תגובות