סיכומוזיקלי: אלה לי להב עושה חו"ל ונוה צור חוגג. צילום מאינסטגרם @miss_ellalee

סיכומוזיקלי: אלה לי להב עושה חו"ל ונוה צור חוגג

אנחנו ללא ספק בשיא בקיץ, ואיזה זמן יותר מתאים להוציא שירים חדשים וכיפיים מאשר עכשיו? אז גם הפעם הבאנו עד אליכם את כל החידושים הכי שווים במוזיקה הישראלית השבוע. והפעם: חנן בן ארי בעוד סינגל מרגש, אלה לי להב עושה חו"ל, ולי בירן מוכיח שגם בלייב הוא פשוט וואו

עוד שבוע הגיע לסופו, וכמו בכל שבוע אספנו במיוחד בשבילכם את כל השירים שיצאו השבוע, שהכי הולכים לעשות לכם את הסופ"ש. אז אם האוזניות כבר ליידכם ובא לכם כמה רגעים של מוזיקה טובה, למה אתם מחכים?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חנן בן ארי - שבורי לב

ממש אתמול (ה') יצא שיר חדש לאחד הזמרים והיוצרים היותר אהובים שיש לנו כאן - חנן בן ארי. את השיר "שבורי לב" כתב בן ארי עצמו והלחין יחד עם אוריאל ויינברג, ועל ההפקה אחראי תומר בירן. הזמר מספר שהשיר יושב אצלו במגירה כבר שלוש שנים ובתקופה האחרונה השיר פשוט לא עזב אותו והוא החליט לשחרר אותו. כמו בכל שיר, גם הפעם אי אפשר שלא להתרגש מהטוהר שבמוזיקה שלו. לא יודעים מה איתכם, אנחנו לגמרי שמחים שהשיר כבר לא במגירה.

 

אלסי דול - אידיוט

חו"ל זה כאן?! מסתבר שאם מדובר באלסי דול, זה ממש לא תלוש מהמציאות. הזמרת שחררה השבוע סינגל בשם "אידיוט" שכתבה בעצמה והלחינה עם תמיר חיטמן. אלסי מספרת שאת השיר היא כתבה בלילה כשחברה שלה סיפרה לה שהיא יוצאת עם מישהו, והתעלמה מזה שהוא משחק בה. אמנם עברו רק חודשיים מאז הסינגל הקודם, אבל כל כך חיכינו כבר לשמוע ממנה עוד, איזה כיף שזה הגיע!

 

גיא ויהל - אין שום זמן

המשוררת רותי בקר חלמה ששיריה יולחנו וישמעו לאוזני כולם. רק לאחר פטירתה החלום זכה להתגשם ושיריה מבוצעים על ידי אפרת גוש, ארכדי דוכין ועוד. הפעם היה זה תורם של הצמד גיא ויהל, שהחליטו לתרגם טקסט שלה מאנגלית לעברית ולהלחין אותו, וכך נולד "אין שום זמן". כל הסיפור הזה יוצר שיר קסום, והצמד אף עובד בימים אלו על עוד לחנים לשיריה של רותי בקר. אנחנו כבר לא יכולים להתאפק ולשמוע אותם.

 

קוקי לבנה - לחיי העם הזה

את השיר "לחיי העם הזה" התחיל לכתוב קובי לפני חמש שנים, ודווקא עכשיו בתקופת הקורונה החליט לחזור ולסיים אותו, ולהגיד את מה שיש לו על הלב. חלק מהצילומים של הקליפ הם מהפגנה שהייתה לאחרונה בעיר ירושלים, והיא לגמרי מחזקת את המשמעות של השיר. התמכרנו לגמרי ואהבנו את המסר, לגמרי לחיי העם הזה!

 

יעל אנקר - און אנד אוף

זמרת חדשה בנוף שלנו, אבל אנחנו כבר בטוחים שהיא כאן כדי להישאר. את הסינגל הראשון שלה "און אנד אוף" כתבה והלחינה אנקר יחד עם נועם רז ועומרי 69 סגל, שאחראי גם על העיבוד. הזמרת מביאה איתה שיר קייצי ועם קצב פשוט מעולה, שאי אפשר לא לזוז כששומעים אותו. אחרי שמיעה אחת כבר ידענו את המילים בעל פה, השיר לא יצא לנו מהראש כל היום. על אחריותכם, ההאזנה לשיר ממכרת!

 

נוה צור - מי היה מאמין

השחקן נוה צור כבר הוכיח לכולנו מזמן שהוא לחלוטין גם זמר. את השיר "מי היה מאמין" שחרר השבוע ביום הולדתו ה-27 (מזל טוב שוב!), ואנחנו מרגישים שהמתנה היא בכלל שלנו. את המילים כתב בעצמו וגם הלחין, ואי אפשר שלא להרגיש את הלב שלו פשוט יוצא דרך השיר. בשיר מדבר נוה על העבר שלו ועל הילדות שלו, ועל מי היה מאמין שמשם הוא צמח להיות האדם שהוא היום. ריגשת אותנו, שרק תמשיך להוציא עוד כאלו.

 

שווה האזנה

אור בן ברוך בקאבר לעידן חביב

את הסינגל האחרון שלו שחרר אור בן ברוך לפני כמעט שנתיים. עד שיבוא אחד חדש (בתקווה שבקרוב!), מזל שיש את הקאברים באינסטגרם שגורמים לנו להיזכר למה אנחנו כל כך אוהבים אותו. הפעם מבצע בן ברוך קאבר לשיר החדש של עידן חביב - "שלמים". סוחף ומהפנט!

לי בירן בגרסת לייב ל"תני לי סימן"

את הסינגל "תני לי סימן" שחרר לי בירן לפני שבועיים וחצי וזכה להצלחה. השבוע שחרר הזמר גרסת לייב לשיר, ואנחנו פשוט מוקסמים מחדש. בירן ללא ספק מוכיח שוב שגם בלייב הוא יודע את העבודה כמו שצריך. הלוואי שהיינו יכולים לשמוע את השיר בעוד אינסוף גרסאות! 

 

אלה לי להב מפגינה יכולות

לאחר ההצלחה הרבה שזכה הסינגל שלה "זוט עני", אתמול פרסמה הזמרת הצעירה אלה לי להב בחשבון האינסטגרם שלה קאבר קצר, ובמילה אחת: וואוווווו. אנחנו ממליצים לדיסני להציע לה עכשיו חוזה דיבוב, או מחתימים אותה כבר בעצמנו! בתיאור כתבה להב שהיא מתגעגעת להופיע. תאמיני לנו, אנחנו מתגעגעים יותר!

תגובות