אור עמרמי ברוקמן מדבר על האימוץ בסינגל הבכורה. צילום מסך מהקליפ

אור עמרמי ברוקמן מדבר על האימוץ בסינגל הבכורה

חיכינו וחיכינו והנה זה הגיע! אחרי שפרץ אלינו ב"כוכב הבא לאירוויזיון" הגיע הזמן לסינגל הבכורה שלו • קבלו את הסיפתח המרגש של אור עמרמי ברוקמן!

הוא היפנט אותנו ב"כוכב הבא לאירוויזיון" בכל ביצוע מחדש, וכזכור, הוא אפילו הגיע לגמר! כעת הגיע הזמן להמשיך ולהתחיל בקריירת מוזיקה באופן רשמי, לא? אז קבלו את אור עמרמי ברוקמן שפותח לנו את השבוע עם סינגל ראשון, ולגמרי משאיר לנו טעם של עוד!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הסיפתח עושה ברוקמן עם שיר בשם "מאין באתי", אשר הוא כתב והלחין יחד עם אוהד שרגאי, שהתמודד מולו גם הוא ב"כוכב הבא" באותה העונה. במהלך העונה חשף ברוקמן את סיפור חייו ושיתף כי הוא ילד מאומץ מאוקראינה לזוג אבות. אז אם תהיתם איך הזמר מתחיל את קריירת המוזיקה שלו - התשובה היא בשיר הכי חושפני ומרגש ששמענו לאחרונה. בסינגל "מאין באתי" מעלה ברוקמן את התהיות והשאלות הרבות שבראשו בנושא האימוץ שלו. בגילוי לב ובכנות עצומה הוא מעלה על הכתב את כל המחשבות שלו. 

 

נספר לכם שבפסח נערך עם הזמר ראיון אצלנו בפרוגי וברוקמן סיפר לנו כי הוא כתב שיר עם חנן בן ארי שצפוי לצאת בסיום הקורונה. כנראה שהיו שינויים בדרך, אבל אנחנו חושבים שהבחירה להתחיל עם סינגל כזה חושף, כנה ואמיתי לגמרי נכונה! וכמובן שאנחנו כבר מחכים ומצפים לסינגל עם חנן בן ארי... 

© פרטי

השיר שלו לגמרי הצליח לרגש, לצמרר אותנו וגרם לנו להתחבר אל הזמר הצעיר אפילו עוד יותר! עבר יחסית המון זמן מאז שהסתיימו שידורי התכנית "הכוכב הבא" וכבר הספקנו להתגעגע אליו ואל הקול שלו, אז איזה כיף שסוף סוף זה הגיע והסינגל הראשון יצא!

תגובות