בלי עין הרע: עדי ביטי חוזרת עם "חמסה חמסה". צילום מסך מערוץ היוטיוב של עדי

בלי עין הרע: עדי ביטי חוזרת עם "חמסה חמסה"

הזמרת והשורדת לשעבר, עדי ביטי, חוזרת היום (א') עם שיר חדש בשם "חמסה חמסה" – יחד עם קליפ שהוא בוגר, שנוי במחלוקת ונועז במיוחד

עדי ביטי גדלה באור הזרקורים, כבר מגיל ארבע היא מככבת אצלנו על המסך ובגיל 10 היא גם נכנסה לתחום המוזיקה. נראה כי השנה עדי רוצה להראות לכולם שהיא כבר לא ילדה. אחרי שהתגייסה והשתתפה ב"הישרדות VIP, היום (א') היא מנסה להראות עוד שלב בהתבגרות שלה בכך שהיא מוציאה שיר חדש "חמסה חמסה" (בקריצה לבדיחת "העין של עדי ביטי") הכולל קליפ נועז.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר היא כתבה והלחינה עם הוד מושנוב ועומרי 69 סגל, כשזו הפעם הראשונה שהיא שותפה למלאכת היצירה. השיר כאמור, הוא קריצה לפרק של "זאת וזאתי" בו הציגו את עדי ביטי בתור 'מכשפה' שפותחת עין הרע ומשם גם מגיעה העין של עדי ביטי המפורסמת שהפכה לויראלית, כך גם בשיר מוזכרים ביטויים מהטקסטים של הסדרה: "עלה לג׳רוז תוריד ת׳שחור", "מכשפה עם קאווה" ועוד.

 

כמו שכבר הזכרנו, הקליפ לשיר חושף את ביטי בצורה שלא ראינו ממנה עד היום. הקליפ שובר מוסכמות ואין ספק שיגרום להרבה רעש וביקורת - ויכול להיות שבצדק. ברור שיש כאן ניסיון של ביטי להראות לקהל שהיא כבר לא ילדה בכל הכוח. הלהיט שמתכתב עם מה שהולך במוזיקה של בנות גילה. הקליפ? לשיפוטכם ולטעמכם. 

 

 

תגיות
תגובות