ישן וטוב: השמעת בכורה לחידוש של שפיטה ומוטי טקה. אלון לוין

ישן וטוב: השמעת בכורה לחידוש של שפיטה ומוטי טקה

לקראת ראש השנה הושק חלקו הראשון של פרויקט ״צו השעה״ שהכיל חידושים רבים לשירים ישנים. הבוקר (ג׳) יוצא חלקו השני של הפרויקט, שזכה לשם ״צו שני״ ובו תוכלו למצוא חידוש מעניין של השיר ״מה חשוב היום״ בביצועם של שפיטה ומוטי טקה

פרויקט "צו השעה" הוא מיזם לתמיכה בתרבות הישראלית, במיוחד בימים אלו מאז פרוץ נגיף הקורונה. כל כולו נועד על מנת להזכיר לנו כמה חשובה המוזיקה הישראלית והתמיכה שלנו בה ובאמנים שיש לנו כאן בארץ. אחד הביצועים שהכי תפסו לנו את האוזן בחלק השני של הפרויקט שיצא הבוקר (ג׳), הוא השילוב הלגמרי מעניין וחדשני של שפיטה ומוטי טקה לשיר "מה חשוב היום".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כאשר יצא החלק הראשון של המיזם המיוחד הזה כבר שמנו לב לכמה חידושים שעשו לנו טוב על הנשמה - שרית חדד ונטע ברזילי בביצוע השיר "סלאם עליכום", אביתר בנאי בחידוש ל"שלח לי מלאך" ועוד רבים. הפעם מדובר ברשימה של 20 שירים בביצועים של הזמרים האהובים עלינו ביותר, ביניהם - "אור הירח" של אביב גפן בביצוע יסמין מועלם וטונה, ״"ציפור המדבר" של אתניקס בביצוע עדן חסון, "תן לזמן ללכת" של חיים משה בביצוע עמיר בניון וכנסיית השכל ועוד רבים וטובים.

 

אחד הביצועים שלא יכולנו להישאר אדישים אליהם הוא "מה חשוב היום" בביצועם של שפיטה ומוטי טקה. במקור השיר של אבי טולדנו עם מילותיו של עוזי חיטמן והוא יצא לאור בשנת 1974. במשך שנים השיר כיכב במצעדים וזכה להגיע למקומות הגבוהים וכמה כיף שיש את המיזם המבורך הזה כדי להזכיר לנו איזה שירים יפים היו פה לפני כמה עשורים.

השילוב של טקה לשפיטה יוצר חידוש פשוט מדהים, הופך את השיר להכי עכשווי שיש, ואנחנו עפים על זה! מקווים שיצא לנו לראות מהשניים עוד שיתופי פעולה בעתיד, מרגיש כמו שילוב מנצח.

 

תגובות