סיכומוזיקלי: אלסי דול מעוררת ביקורות וניקול ראידמן בערבית. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: אלסי דול מעוררת ביקורות וניקול ראידמן בערבית

עוד סופ"ש של כיף נמצא רק בפתח וכמו שכולכם כבר רגילים, אספנו לכם גם השבוע את כל השירים הכי חמים שיצאו במוזיקה הישראלית, ואמאל'ה כמה הפתעות מחכות לכם! מאדווה עומר ששחררה סינגל מרגש, דרך אלסי דול שכובשת אותנו כהרגלה ועד לניקול ראידמן שלא מפסיקה להפתיע •

גם השבוע קיבלו לא מעט הפתעות בגזרת המוזיקה הישראלית החדשה. כמעט כל השירים החדשים שיצאו השבוע מהרשימה שלנו הם של נשים, ואנחנו הכי שמחים להפגין גירל פאוור והעצמה נשית. מה יותר כיף מנשים שמפגינות את הכוח המדהים שלהן באמצעות מוזיקה? והשבוע: שרית אביטן, אלסי דול, אדל עגיב ועוד זמרות שלא כדאי לכם לפספס. 

עוד בערוץ המוזיקה של הטיקטוק:

איה מלמד - חלק

אם עדיין לא יצא לכם לשמוע עליה, תתתכוננו לשמוע את אחת הזמרות הכי מקסימות ומוכשרות שיש - איה מלמד. השיר ״חלק״ שיצא השבוע נכתב והולחן על ידי גלי חי והופק על ידי עדי אולמנסקי, והוא השיר הרביעי שהזמרת משחררת. השיר הוא בלדה נשית ומעצימה, ועוסק בחוויה של להיות שונה ולא מובנת בעולם שבו חיה ומתאר סוג של תחושת דיכאון. אהבנו את הקול הרך של מלמד והתאהבנו בשניה. מחכים לסינגלים הבאים.

לסיכום: נשמעת כמו מלאך.

 

אדווה עומר - סרט מטורף

לפני קצת פחות משלושה חודשים, שחררה אדווה עומר את הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה שלה. אחרי שזכה להצלחה רבה, סוף סוף שחררה הזמרת השבוע את הסינגל השני שלה - "סרט מטורף". את השיר כתב והלחין אבירם דרעי, ועיבד והפיק רן אביטן. הסינגל מדבר על פרידה כואבת מאהבה גדולה שנגמרה, הוא שקט ורגוע ונותן לנו פשוט כמה רגעים של שקט בסוף היום. אנחנו משתוקקים כבר לשמוע את כל האלבום, כי אין ספק שמדובר באחת הזמרות החזקות בעולם המוזיקה הים תיכונית.

לסיכום: כישרון מטורף!

 

ניקול ראידמן - תמלי מעאכ

שמענו המון דברים, אבל מודים שאת ניקול ראידמן שרה בערבית לא חשבנו שיצא לנו לשמוע. השבוע שחררה ראידמן את הסינגל "תמלי מעאכ" בערבית, שהוא בעצם חידוש לשיר מפורסם של הזמר עאמר דיאב המצרי שהפך ללהיט ענק. ראידמן בעצם סוגרת מעגל בשחרור השיר הזה, כיוון שבמסיבת הסיום של התיכון שלה, בפעם הראשונה שהופיעה, ביצעה את השיר הזה. אנחנו עפים על זה ובטוחים שהדרך הכי טובה לחבר בין כולם היא פשוט דרך מוזיקה.

לסיכום: הכי מקרבת לבבות.

 

אוהב גבעתי - כל מה שעשיתי

השבוע נתקלנו בשיר "כל מה שעשיתי" של אוהב גבעתי, שיר מדהים עם מטרה מבורכת. פרויקט "דם על המים" הוא פרויקט מוזיקלי עליו אחראיים אוהב גבעתי ושני סופר, קצינים בחיל הים, ומטרתו היא העלאת המודעות לפוסט טראומה של לוחמי צה״ל. הסינגל המדובר הופק על ידי אמיר ובן, והוא הסינגל הראשון מתוך הפרויקט, אליו בהמשך יצטרפו עוד שירים כאשר את כולם נכתבו על ידי אוהב גבעתי. אנחנו אוהבים לגמרי ושמחים להאזין לפרויקט כזה חשוב.

לסיכום: מדהים, מדהים, מדהים.

 
 

עדי אברהמי - תגבירי

הנה זמרת שאם אתם שואלים אותנו, בקרוב אין אחד בארץ שלא ידע מי היא. עדי אברהמי שחררה השבוע את הסינגל החמישי שלה - "תגבירי". את השיר כתבה והלחינה בעצמה והפיק אריאל טוכמן. הסינגל פשוט עושה לנו טוב על הלב, עם קצב שמרים את האווירה וגורם לנו לא להפסיק לזוז. השיר מדבר על העצמה נשית ואין ספק שאברהמי נראית בעצמה אישה עוצמתית ומעצימה! אנחנו התמכרנו ולא מצליחים להפסיק לשמוע.

לסיכום: לגמרי הגברנו!

 

אדל עגיב - עיניים כחולות

הזמרת האהובה, אדל עגיב, שחררה השבוע סינגל חדש יחד עם קליפ מדהים שצולם בפריז! את השיר "עיניים כחולות" כתב והלחין עבורה מוטי טקה, ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית נדב נאבי אהרוני. כמו בכל פעם, הזמרת מוכיחה לנו שאדל כנראה נועד להיות שם של זמרות גדולות, ושגם לנו בישראל יש אדל משלנו. בשיר היא מראה לנו עד כמה היכולות הווקאליות שלה גבוהות וכנראה שהילדה שגדלה לנו מול העיניים לא הולכת להיעלם מחיינו בזמן הקרוב.

לסיכום: כאן כדי להישאר.

 

אלסי דול - אלאדין

הנה מישהי שמפתיעה אותנו לטובה כל פעם מחדש, והיא לא אחרת מאשר אלסי דול. לאחר שישה סינגלים שעד היום לא יוצאים לנו מהראש, הוסיפה היום הזמרת עוד שיר לרשימה. את השיר "אלאדין" כתב, הלחין ועיבד עומרי 69 סגל, שאחראי לאינספור להיטי ענק. מדובר בשיר קליל עם קצב סוחף שרק עושה לנו חשק לקום ולרקוד. בקיצור, אם עדיין לא הבנתם, אלסי דול היא לגמרי אחד השמות הכי חמים ומבטיחים בתעשייה.

לסיכום: תמיד מרימה את האווירה.

 

שרית אביטן - מישהי אחרת

עוד מאז שהייתה בת 16, שרית אביטן לא מפסיקה לכבוש את הלבבות של כולנו. מעבר ליופי שלא ניתן להתעלם ממנו, עומדת זמרת שפשוט גורמת לנו להתמכר אליה בכל פעם מחדש. השבוע עשתה זאת שוב כאשר שחררה סינגל חדש בשם "מישהי אחרת", שכתב והלחין אופיר כהן (שאחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית יחד עם משיח, ליאור אברמוב וזוהר ברק). מדובר בשיר פופ ים תיכוני, הממשיך את הקו המוזיקלי של שרית עד היום. ככה בדיוק אנחנו אוהבים אותה.

לסיכום: כוכבת אמיתית!

 

שווה האזנה

אליעד - השקט שלך (אקוסטי)

השבוע שחרר אחד הזמרים האהובים עלינו גרסה אקוסטית לסינגל המצליח שלו. אליעד פרסם בספוטיפיי, אפל מיוזיק וכו׳ גרסה אקוסטית ומיוחד ללהיט "השקט שלך", ואין מילים אחרות חוץ ממושלם. פשוט מתים עליו!

נועם בנאי בקאבר לכרקוקלי

איך אנחנו אוהבים את נועם בנאי ואת האחיות כרקוקלי - והשילוב ביניהם יוצר בום אחד גדול! השבוע הזמר נועם בנאי התארח בגלגל"צ, וביצע שם קאבר לאחד השירים המוצלחים של התקופה האחרונה - ״פרפרים״ של האחיות המוזיקליות. בנאי מגיש את השיר בצורה מדהימה, ממש לוקח אותו למקום שלו ויוצר גרסה מהממת לא פחות מהמקור! לא מפסיקים להאזין לזה כל היום.

 

אדיר גץ עושה אייל גולן

השבוע פרסם הזמר אדיר גץ בחשבון האינסטגרם שלו קאבר לשיר ״תחזרי״ של אייל גולן, אותו כתב והלחין עבורו הזמר שלמה ארצי. כרגיל אנחנו פשוט מכורים לקול המיוחד והעוצמתי של גץ וחושבים שהוא אחד הווקאליסטים הכי טובים שיש לנו בארץ.

 

תגובות