אלף חתיכות: הזמר החדש במוזיקה הישראלית. צילום מסך מהקליפ

אלף חתיכות: הזמר החדש במוזיקה הישראלית

לפני קצת יותר משנה פרץ אל חיינו אור בר, כאשר שחרר יחד עם טליסמאן את הסינגל ״ערב רומנטי״. הסינגל זכה להצלחה רבה ולתגובות מפרגנות שלא מפסיקות עד היום. הבוקר (א׳) יוצא סוף סוף לדרך עצמאית עם סינגל בכורה ולכבוד המאורע - קבלו ראיון מיוחד!

גם אם אתם לא לגמרי מכירים את השם אור בר, את השיר "ערב רומנטי" אין מצב שלא תכירו. הזמר המוכשר ששר את הפזמון וגנב את הפוקוס, שחרר היום (א׳) את הסינגל "אלף חתיכות", שגם כתב והלחין בעצמו כשכל הפוקוס לגמרי עליו הפעם.

עוד בערוץ המוזיקה של הטיקטוק:

"העבודה על השיר הייתה משמעותית בשבילי בכלל ועם צאלון המפיק המוזיקלי שלי בפרט. היו התלבטויות שונות בין המון טקסטים ולחנים שבסופם הצלחנו ליצור את 'אלף חתיכות' בשלמותו". עוד מוסיף כי: "אני ממש זוכר את היום שהשמעתי לצאלון סקיצות שלי. הגענו ל'אלף חתיכות' ועצרנו. מהרגע הראשון ידענו לאן אנחנו רוצים להביא את השיר".

 

כמובן שאי אפשר להתעלם מהעובדה שהפריצה הראשונית הגיעה כאמור, מהסינגל עם טליסמאן לפני כמעט שנה וחצי. "לערב רומנטי עם טליסמאן התחברתי מהרגע הראשון. בזכות השיר הכרתי אנשים סופר מוכשרים שמלווים אותי בסינגל שיצא. 'אלף חתיכות' נכתב על תהליך ארוך בחיי, כך שאחרי 'ערב רומנטי', השיר הזה הוא הצעד הטבעי".

 

כששאלנו את אור מה נראה ממנו בהמשך, הוא ענה לנו כי: "יש עוד המון שירים בדרך. אני אוהב להתנסות ולגעת בסגנונות מוזיקליים שונים ויש כמה שיתופי פעולה מעניינים בדרך. יש למה לצפות". עוד הוסיףהזמר כי הציפיות שלו לקראת השנה החדשה הן להמשיך לעשות את מה שהוא אוהב ולהתפתח. "ובעיקר להיכנס ללב שלכם", ציין בפנינו.

 

תגובות