סיכומוזיקלי: מושיקו מור בבלדת חורף ו״אם תרצי״ כמו שמעולם לא שמעתם. צילום: אהוד שגב

סיכומוזיקלי: מושיקו מור בבלדת חורף ו״אם תרצי״ כמו שמעולם לא שמעתם

שבוע של חנוכה מאחורינו, כל החנוכיה כבר דלקה, אנחנו כבר שבעים מהסופגניות, ורק מדבר אחד לא ימאס לנו לעולם - מוזיקה. אז גם השבוע אספנו לכם את כל השירים והביצועים הכי טובים שיצאו במהלך החג. והפעם: מושיקו מור בסינגל חדש, כוכב "דה וויס" חוזר בקאבר מרגש, והדואט שהתמכרנו אליו. תתרווחו על הספה ותהנו מההאזנה

אין על המוזיקה הישראלית שלנו שלא מפסיקה לרגע, גם במהלך חג החנוכה. הכנו לכם כמו בכל שישי רשימה של השירים החדשים והשווים שיצאו בשבוע האחרון, למשל הסינגל החדש והממכר של רוי סופר, וכוכב דה וויס בן יחזקאל שיצמרר אתכם בקאבר חדש. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מושיקו מור - אני כבר מאושר

אמנם מדובר בבלדת חורף, אך אין ספק שהשיר פשוט עושה לנו חם בלב. את השיר ״אני כבר מאושר״ של מושיקו מור כתב הוא עצמו יחד עם אושר כהן, שגם הלחין את השיר, והפיק תמיר צור. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו מכורים לקול המיוחד של מור ומחכים כל פעם לשמוע מוזיקה חדשה ממנו, ואין מאושרים מאיתנו כאשר זה סוף סוף קורה. שיתוף הפעולה בין מושיקו ואושר כהן מוליד שיר חזק עם זווית אחרת שלא יצא לנו עדיין לשמוע ממור עד היום.

לסיכום: עכשיו בטוח שמאושרים!

 

דניאל סלומון ואדם בן אמיתי - אל תדאג

כבר לפני שבע שנים ידעו השניים שהם רוצים לשחרר שיר יחד. הדבר לקח זמן אך סוף סוף זה קרה, וזכינו שהשיר יראה אור ויגיע לאוזני כולנו. הדואט ״אל תדאג״ הוא סינגל ראשון מתוך אלבום שלם שעוד מצפה לנו, ואם ככה נראה הסינגל הראשון אנחנו לא יכולים לחכות כבר לשמוע את הבאים. הקולות של השניים משלימים אחד את השני באופן מדויק, והשיר עצמו חודר לנו עמוק לנשמה. אנחנו אהבנו וכבר מצפים לשמוע מה הם ישחררו אלינו בהמשך.

לסיכום: שני אלופים!

 

רוי סופר - לא קורה אצלנו

את הסינגל הראשון שלו שחרר רוי סופר לפני כמעט שלושה חודשים, וסוף סוף שחרר אלינו השבוע את הסינגל השני שלו - ״לא קורה אצלנו״. הציפיות לאחר הסינגל הראשון היו גבוהות, וחד משמעית סופר עמד בציפיות ואף התעלה עליהן. כנראה שרוי הוא מסוג המוזיקאים שפשוט לא הולכים לאכזב אותנו באף סינגל עתידי, ואנחנו הולכים להתמכר אליו בכל פעם מחדש. השיר קצבי וממכר כבר משמיעה ראשונה, ולנו יש תחושה שהשיר הולך להתנגן אצלנו במשך כל סוף השבוע. ואם תהיתם, את השיר כתב, הלחין, והפיק רוי לגמרי בעצמו.

לסיכום: מולטי טאלנט כבר אמרנו?

 

הלם תרבות - לתת ת׳מכה

אם עדיין לא שמעתם עליהם, לגמרי הגיע הזמן שתכירו את ההרכב ״הלם תרבות״. כבר מעל לשבעה חודשים עברו מאז הסינגל האחרון ששחררו, והשבוע אחרי המתנה ארוכה יצא הסינגל החדש שלהם בשם ״לתת ת׳מכה״. את השיר כתבו והלחינו שלושת חברי ההרכב, והפיקו שלושה מפיקים - טל אפשטיין, איתי גלדי וטום פורמן. כנראה שכאשר לוקחים שלושה מפיקי על הסיכוי שיצא שיר פסיכי הוא בטוח, ואין ספק כי השיר מופק באופן מדהים. עפנו על הקצב של השיר ואנחנו מחכים כבר שיחזרו המסיבות כדי לשים אותו בפול ווליום!

לסיכום: הלם מכמה שזה טוב

 

גילי גנני - יד שניה

גילי גנני היא זמרת חדשה ומדהימה שעשתה השבוע צעד ראשון בקריירה ושחררה את הסינגל הראשון שלה - ״יד שניה״. את השיר כתבה והלחינה בעצמה, ועל ההפקה לירז זרחיה. הקול המלטף והמיוחד יחד עם הקליפ המהפנט יוצרים שיר שאנחנו פשוט לא מסוגלים להפסיק להאזין לו. אהבנו מאוד ואם זה הצעד הראשון בקריירה, כנראה שצופן לה עתיד מדהים.

לסיכום: שרה כמו מלאך!

 

 שווה האזנה

גיא ורותם - אם תרצי

תזכרו את השמות - גיא ורותם! צמד חדש בעולם המוזיקה הישראלית שמשחרר קאבר מדהים ומסדר יריית פתיחה מטורפת. גיא קאפח ורותם גבאי שחררו השבוע קאבר לשיר ״אם תרצי״ של חנן בן ארי בגרסה שהיא לגמרי שלהם, ולקחו את השיר למקום ייחודי שלא שמענו כמוהו עד כה. וואו אחד ענק, לא מצליחים להפסיק לשמוע!

כוכב דה וויס בקאבר לאהוד בנאי

אם בן יחזקאל מוכר לכם מאיפשהו, זה לא סתם. יחזקאל היה אחד המתמודדים הבולטים בעונה האחרונה של התכנית ״דה וויס״ בשל הקול המיוחד שלו. מאז ששודרה התכנית חיכינו לשמוע ממנו עוד, וסוף סוף השבוע שחרר הזמר קאבר לשיר ״יוצא לאור״ של אהוד בנאי. אנחנו מופתעים מחדש מכמה שהקול שלו מרגש ונוגע, ומחכים כבר לשמוע חומרים מקוריים משלו.

 
תגובות