הפתעה: נטע ברזילי שחררה אלבום EP. עידן דמארי

הפתעה: נטע ברזילי שחררה אלבום EP

הכוכבת המוזיקלית האהובה עושה צעד מפתיע ומשחררת, ללא הכנה מוקדמת, אלבום EP מיוחד הכולל קאברים לשירים האהובים עליה

נטע ברזילי הופכת את סדרת הרשת האינטרנטית שלה לאלבום EP מרענן ומיוחד (NETTA OFFICE E.P VOL .1) - והכי חשוב: בהפתעה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במהלך השנה האחרונה, ברזילי העלתה תוכנית שבועית לרשת בשם "Netta office" בה עשתה ביצועים מיוחדים לכמה להיטים אהובים במיוחד על נטע ועל הקהל. את הבולטים ביניהם ריכזה לאלבום המפתיע.

"הסדרה האינטרנטית אפשרה לי להיות בקשר ישיר עם הקהל שלי, לקחת מהם השראה ולהכניס אותם יותר עמוק לעולם המוזיקלי הפרטי והפרוע שלי", סיפרה נטע. "כל פרק היה הזדמנות להתנסות ולהנות עם אלתורים וקאברים לשירי טראש-ניינטיז, רק אני והמכשירים שלי במשרד שלי ואתם. בזכות הסדרה, יכולתי להוציא החוצה דברים שלא יכולים לבוא לידי ביטוי בשירים או בקליפים המצוחצחים שאני מוציאה. חלק מהקאברים שעשיתי בסדרה נהיו ויראליים וזכו להמון תגובות ובקשות מכל העולם שיהיו זמינים להאזנה בסטרימינג. בהתחלה חשבתי שזה מוגזם, אבל הבקשות לא הפסיקו להגיע, וכך נולד האוסף".

 

על בחירת השירים שיכנסו לאלבום סיפרה: "Supercalifragilisticexpialidocious הוא חידוש לשיר המדהים מתוך מרי פופינס. דמיינתי מה יקרה אם נשים על מרי פופינס אוטוטיון וניתן לה לאכול סוכריות קופצות. חוץ מהשיר הזה, יש באוסף עוד חמישה שירים - וביניהם הלהיטים הנצחיים Blue, Coco Jamboo, והייתי חייבת להכניס גם את Barbie Girl שהמון אנשים ביקשו להכניס לפלייליסט אחרי שביצעתי אותו בכוכב הבא. כל העיבודים מורכבים אך ורק מהקול שלי - התופים, הבס, ההרמוניות, כלי ההקשה והאפקטים. השירים הם אמנם של אמנים אחרים, אבל תוך כדי העבודה הם ממש הפכו לשירים שלי, וכל הפרוייקט הפך מעוד תוכן לרשת לפרוייקט אישי קטן ומרגש".

 
תגיות
תגובות