שילוב מנצח: שיר געגועים חדש לעידן רייכל ועדן בן זקן. דניאל אלסטר

שילוב מנצח: שיר געגועים חדש לעידן רייכל ועדן בן זקן

שני זמרים גדולים בתעשייה המקומית, עידן רייכל ועדן בן זקן - חברו יחדי לסינגל חדש ומרגש שיצא הבוקר (ב'). לשיתוף הפעולה הזה, הנקרא "מתגעגעת אותך", שכשמו - מדבר על אהבה וגעגועים, חיכינו המון זמן!

איזה כיף לפתוח את הבוקר עם סינגל חדש של שני זמרים מיוחדים וטובים, במיוחד כשמדובר בעידן רייכל ועדן בן זקן. על כתיבת והלחנת הסינגל של הכוכבים הענקיים של המוזיקה הישראלית אחראי רייכל, לצד אבי אוחיון, וכשהשניים האלה מתאחדים ויוצרים משהו משותף - התוצאה מהפנטת!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לשיר החדש קוראים "מתגעגעת אותך", ולא, זו לא שגיאה. את ההסבר לכך נותן לנו רייכל: "בגיל ארבע, בחרה סולמה, בתי הקטנה, במשפט הכל כך מיוחד הזה ('מתגעגעת אותך') לבטא את הגעגועים אליי כשהייתי רחוק. היא הייתה סופרת את הלילות שאחזור והייתה שואלת: 'כמה עוד 'לילה טוב' עד שתחזור?', והייתי עונה לה: 'עוד חמישה לילה טוב', 'עוד ארבעה לילה טוב', וכך כל ערב. והיא, חשבתי, מביטה לירח מחלון חדרה ומתגעגעת אותי". 

 

"עדן המקסימה, ברגישות רבה הופכת, בשירה פשוטה ומרגשת, את השיר הזה לשיר געגועים מיוחד משלה, אולי לשוקי, אולי למישל", מוסיף רייכל, "אז תהנו ותחשבו על האנשים שאתם מתגעגעים אותם". 

הסינגל באמת הצליח לגעת לנו בלב ולרגש אותנו עד כדי צמרמורות. שיר געגועים מקסים שמבטא את האהבה מרחוק, בין אם בין חייל לבת זוגו, בין אב לבתו, בין החברים הכי טובים, או בתקופת הקורונה והסגר הנוכחי - אז גם געגועים אל סבא וסבתא, אל המשפחה, החברים הרחוקים. 

תגובות