The 8: אחרי שלושת השירים החדשים של עומר אדם הגיע הזמן לאלבום. שי פרנקו

The 8: אחרי שלושת השירים החדשים של עומר אדם הגיע הזמן לאלבום

שבוע מלא בעומר אדם: אחרי שכבר שלושה ימים ברציפות הוא משחרר אלינו שירים חדשים, היום (ד') ההפתעה של עומר אדם מגיעה לשיאה כשהוא משחרר מיני אלבום הכולל שמונה שירים מיוחדים

היום (ד),משחרר הזמר עומר אדם את אלבומו "The 8", הכולל שמונה שירים, בדיוק כמו שם האלבום. שלושה מהם, חדשים לגמרי שכבר מיום ראשון יצאו אלינו אחד אחרי השני. והחמישה האחרים - הודלפו לרשתות במהלך השנים באופן ״פיראטי״ עד שאדם החליט להוציא אותם בתוך אלבומו החדש, והפעם באופן רשמי. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

למרות שעומר אדם נמצא מעבר לים כבר תקופה ארוכה (יוון, דובאי, ארה״ב) בשביל לפתח קריירה בינלאומית, (הכוללת גם הקלטת שיר עם הכוכב הענק ניק ג׳אם) - הוא עדיין לא שוכח את קהל המעריצים בישראל. בשביל לעודד אותנו בתקופה קשה זו - הוא החליט להוציא מיני אלבום עם שמונה שירים. מיום ראשון עד שלישי יצאו אלינו כבר שלושה שירים חדשים, יום אחר יום. זה התחיל ב"פסקול חיי", עליו אחראים טליסמאן וגלעד מרקוביץ', המשיך ל"מה שנפל מהידיים" שכתבו נתן גושן ואבי אוחיון, ואתמול (ג') שוחרר "מליונרים"  שהולחן על ידי אדיר גץ ונכתב יחד עם נתי אבידן.

 

כפי שציינו קודם - מדובר באלבום בעל שמונה שירים, ועד כה הזכרנו שלושה. אז החמישה הנותרים הם לא בדיוק חדשים. כלומר עבור חלקכם. בעצם אלו שירים שלא יצאו לזמר באופן רשמי, אבל הם הודלפו במהלך השנים, וזה מה שמנע מאותם שירים לצאת באופן אמיתי וכראוי לפומבי. אבל אחרי בקשות רבות מהקהל, אדם לא נשאר אדיש והחליט לשמח אותנו עם הפתעה חד פעמית. הוא נכנס לאולפן, סיים להפיק אותם ולהקליט מחדש וכעת "המחול המטורף", "איזבל", "השתגעתי בגללך", "כשאת הולכת" ו-"עושה לנו טוב" - כאן אצלנו באופן רשמי ולכל החיים!

 

לנו רק נשאר להקשיב, להינות ממיני האלבום המיוחד הזה ולחכות לשירים החדשים שהוא עוד יוציא בהמשך.

 

תגובות