דאבל עדן: עדן חסון ועדן מאירי בשירים חדשים. צילומים: רן יחזקאל

דאבל עדן: עדן חסון ועדן מאירי בשירים חדשים

יום אחד: שני עדן! שני הזמרים האהובים, עדן חסון ועדן מאירי, שחררו כל אחד בנפרד סינגל חדש • כך זה נשמע

הבוקר (ג') נפתח עם שני שירים חדשים של שני זמרים בשם עדן שאנחנו אוהבים במיוחד. רגע אחרי שיתוף הפעולה של חסון עם אייל גולן, והקאמבק של מאירי עם דודו אהרון - כעת הזמן לשיר סולו חדש משניהם. גם חסון וגם מאירי שיחררו סינגלים חדשים, כל אחד לחוד. חסון בלהיט אישי ואותנטי על חייו, ומאירי בבלדה רומנטית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השנה האחרונה ממשיכה להאיר פנים לעדן מאירי, שמצליח ונוסק מעלה, והכל בצניעות, בסבלנות וייחודיות. רק לפני שבועיים הוא הוציא את "מחזיק לך את היד" וכבר הבוקר (ג') הוא משחרר אלינו שיר נוסף, בשם "זוכרת". את הבלדה הרומנטית והחדשה של מאירי יצרו לו מתן דרור ואבי אוחיון. מאירי מצליח לבצע את "זוכרת" באופן מרגש וחם ועם ווקאליות מדהימה ואישיות כובשת. 

 

גם חסון רק ממשיך לגדול ולטפס, ולהפוך לאחד מן הזמרים המוערכים ביותר בתעשייה הישראלית. את "גדל לי קצת זקן" של חסון הוא כתב והלחין בעצמו. כמו כן, הוא הצטלם בקליפ בתשעה לוקיישנים שונים ברחבי תל אביב, שכולם מסכמים את חייו מאז ועד היום, כמו השיר - שגם הוא אישי וחושף, שמספר את סיפורו של חסון ואת התמודדותו עם החיים. 

חסון אמר על השיר כי: "רוב השירים שהוצאתי עד היום היו על אהבה, אכזבה, זוגיות וכו'. עכשיו אני מרגיש שאני צריך להוציא שיר שמדבר עליי, השיר מדבר על העבר והילדות, וההתמודדות שלי עם החיים עצמם, ועל איך לדעת להתגבר על קשיים וכישלונות". 

 

 התרשמנו משני השירים החדשים, שמפגינים קסם, אישיות, אותנטיות, רגש וכישרון אינסופי. אנחנו מקווים ורוצים שכל הטוב הזה יתחבר לשיר אחד ונזכה לדואט משותף בקרוב!

 

תגובות