הפתעה! דולי ופן, אלה לי, עברי לידר ופלד בשיתוף פעולה. ניר אמיתי

הפתעה! דולי ופן, אלה לי, עברי לידר ופלד בשיתוף פעולה

מי אמר שאי אפשר להפתיע אותנו בתחילת השבוע? דולי ופן החליטו לשחרר הבוקר (א') סינגל חדש מהחלק השני של הפרויקט שלהם כשפהעם הם משתפים פעולה עם עברי לידר, אלה לי ופלד

נדמה שדולי ופן לא נחים לרגע: אחרי שהחלק הראון של הפרויקט המוזיקלי שלהם הניב הצלחה היסטרית עם להיטים כמו: "מאושרים", "ואז את תראי", "אח שלי מתחתן", צמד היוצרים ממשיכים לעבוד על חלק נוסף בפרויקט וכעת שחררו סינגל שני מתוך החלק השני של הפרויקט, אותו הם שחררו בהפתעה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבוקר השניים משיקים את "השמיים נעולים" - בשיתוף פעולה מסקרן ומפתיע במיוחד עם עברי לידר אלה לי ופלד. למרות שהז'אנרים של המשתתפים די שונה, הקסם קורה ובגדול ונדמה שאנחנו בדרך ללהיט חדש שיכבוש את הפלייליסט. כל אחד מצליח להביע את קולו הייחודי ולכבוש אותנו. תוסיפו לזה את המסר של השיר ואת הנגיעה שלו ברוח התקופה - ועשיתם לנו סיפתח מיוחד לשבוע.

 

דולי ופן מספרים על השיר: "השנה האחרונה הייתה אינטנסיבית שינתה לכולם את המציאות, החיים והשיגרה והדגישה לנו מה חשוב ומה נכון להילחם בשבילו. השיר נכתב כשיר מחאה בלי עמדות פוליטיות אלה מהמקום הרגשי - מחאה על העתיד שלנו ושל הילדים שלנו. לפעמים כל אחד לעצמו מול כל העולם והיה לנו חשוב לתת זריקת מוטיבציה לכולם לעשות שינוי קודם כל בעצמנו ואחר כך בכל השאר"

תגובות