אנג'ל ברנס שחררה סינגל ראשון: "לא באה לקחת משבצת של אף אחת".  ניר שהרבני

אנג'ל ברנס שחררה סינגל ראשון: "לא באה לקחת משבצת של אף אחת"

אחרי הפרישה המפתיעה מ"פורמולה", אנג'ל ברנס משיקה סוף סוף את קריירת הסולו המוזיקלית בשיר "עבריתה" • תפסנו אותה על הסט לראיון על ההחלטות החדשות וגם: איך הסינגל בכל זאת קשור ללהקת הבנות?

כחמישה חודשים מאז חשפנו את הידיעה על פרישתה של אנג'ל ברנס מלהקת "פורמולה", כוכבת הנוער משיקה הבוקר (א') את סינגל הבכורה שלה ("עבריתה" בקריירת הסולו המוזיקלית, הכולל גם קליפ צבעוני ומלא ברפרנסים ליצירות אמנות מוכרות מסביב לעולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תפסנו את ברנס על סט צילומי הקליפ (בשיתוף עם סמסונג) וביררנו איתה עד כמה היה מפחיד לעשות את הצעד, איך היא רואה את הקריירה המוזיקלית שלה, מה היא מקווה לשנות בעצמה ב-2021 וגם: איך השיר בכל זאת קשור ללהקת הבנות בה הייתה חברה?

צילום: יחסי ציבור, עריכת וידיאו: עמרי צוינגל
 

"אני לא מפחדת ליפול, אני לא מפחדת לא להצליח. אני יודעת שאם אני לא אצליח אני אנסה שוב ושוב עד שאני אצליח. ואם נופלים אז הכל טוב. קמים, מתחילים דרך ולא מתייאשים ואני באמת נהנת ומתרגשת ואין כיף כזה", סיפרה לנו ברנס על היציאה לדרך החדשה.

 

עם שמיעה ראשונית של הסינגל, אי אפשר שלא לתהות - האם הוא איכשהו מתייחס לאקס המפורסם קטריקס? אחת המילים שחוזרות בסינגל היא "פאפי", בדיוק כמו שם של אחד משיריו של קטריקס בשנה שעברה.

 

תגיות
תגובות