משנה ומציגה: עדן אלנה בגרסה הרשמית לשיר שלנו באירוויזיון. שי פרנקו

משנה ומציגה: עדן אלנה בגרסה הרשמית לשיר שלנו באירוויזיון

עדן אלנה השיקה היום (ו') את הקליפ והגרסה הרשמית לשיר שייצג אותנו באירוויזיון • משיר מרגש - ללהיט קופצני וקצבי. כך זה נשמע

בטבלאות ההימורים לא חזו לנו השנה מקום מרשים במיוחד, אבל עד שהתחרות לא מתקיימת - לגמרי עוד אפשר לשפר את המצב ועם הגרסה החדשה לשיר השנתי שלנו לתחרות האירופאית - אין ספק שהדירוג יעלה. לפני זמן קצר (ו') שחררה אלנה את הגרסה הרשמית ואת הקליפ הרשמי לשיר "Set Me Free" והשינויים הניחנים בו הם בעיקר בפזמון ובחלק האחרון של השיר שעברו התאמה לקצביות של 2021.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר שבועות ארוכים של עבודה על גרסת האירוויזיון של השיר עם מקצה שיפורים מפתיע במיוחד, כעת הוא מושק יחד עם קליפ מושקע ובינלאומי. "Set Me Free" יתמודד בחצי הגמר הראשון שיתקיים ב-18 במאי וישודר בכאן 11.

 

הקליפ נעשה באווירת העולם הרדום, ובתקופה העכשווית בה הכל קפא ונעצר, עדן מתעוררת ומעירה אחריה את העולם בעזרת המוסיקה. העולם שמתעורר מאפרוריות הולך ונצבע בצבעים ומתמלא באנרגיה, במוסיקה ובקשר אנושי מחבר. את הקליפ הפיקה טלי אשכולי, מי שהייתה מפיקת אירוע אירוויזיון 2019 שנערך בישראל. אשכולי גם תהיה גם אחראית על ההפקה והניהול האמנותי של עדן בדרכה להשתתפות באירוויזיון 2021.

© אוהד קב
תגובות