סיכומוזיקלי: נועה קירל מחדשת והאיחוד של נוי אייזן ושפיטה. צילום מסך מהיוטיוב

סיכומוזיקלי: נועה קירל מחדשת והאיחוד של נוי אייזן ושפיטה

חג הפסח כבר ממש כאן ואנחנו הכי מתרגשים שיש. רגע לפני ליל הסדר, אספנו בשבילכם את השירים הכי יפים, מעניינים וכיפיים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. והפעם - סינגל ממכר לשרית חדד, נוי אייזן ושפיטה משתפות פעולה, וזהבה בן חוזרת לבית האח הגדול בביצוע מצמרר

איזה שבוע מטורף של מוזיקה עבר עלינו. כל כך הרבה שירים חדשים ומגוונים, חידושים מעניינים, שיתופי פעולה שעשו לנו את השבוע, וכמובן - נועה קירל אחת. ברשימה שלנו השבוע תוכלו למצוא בין היתר חידוש של נועה קירל לשיר ״היו זמנים״, להיט חדש ומטורף למושיקו מור, ואת שיר הנושא של הסדרה ״מקיף מילאנו״ שתעלה ממש בקרוב. אז רגע לפני ליל הסדר שיחול מחר, קודם כל תעשו לעצמכם סדר בפלייליסט, ותתכוננו להוסיף את כל השירים המדהימים מהרשימה שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שרית חדד - ככה בלי שלום

אחרי להיטים כמו ״יש בך״, השיר שיזמה והובילה בפסטיגל האחרון וסחף מדינה שלמה, ו-״כשהכל יגמר״ שמייצג ממש סמל לתקופת הקורונה, שחררה השבוע שרית חדד סינגל חדש בשם ״ככה בלי שלום״. את השיר כתבה חדד יחד עם אושר כהן שגם אחראי על ההפקה, ובקליפ מככבים השחקנים דנה פרידר, ואודי פרסי (״כדברא״, ״חזרות״, ״מותק בול באמצע״). השיר ממכר והקליפ גורם למאזינים להיכנס אפילו עוד יותר אל האווירה של השיר ולהיסחף אליו, ואפילו נאמר שזה אחד השירים היותר יפים של חדד שיצא לנו לשמוע.

לסיכום: מדהימה כרגיל!

 

אורי בן ארי - רקדנית

וואו וואו וואו! מאז ששחרר את השיר שהפך ללהיט ענק ״שממה״, כבר למעלה משנתיים שהזמר והיוצר אורי בן ארי לא שחרר מוזיקה משלו, אלא בעיקר כתב לאמנים אחרים. השבוע זה סוף סוף קרה ואנחנו הכי מתרגשים שיש. את השיר ״רקדנית״ כתב בן ארי יחד עם איתן דרמון, והפיק אריאל טוכמן. השילוב של הקול הנוגע יחד עם הטקסט והלחן הכל כך מדויקים, מצליח פשוט להמיס לנו את הלב ולרגש אותנו בטירוף. זה לחלוטין מסוג השירים שישר נכנסים לנו לפלייליסט, וכל מה שבא לנו לעשות זה פשוט לשים אוזניות, לעצום את העיניים ולשמוע את השיר בלופים.

לסיכום: היה שווה לחכות

 

דן ברטוב - בוס

השבוע דן ברטוב עשה זאת שוב והוציא סינגל שני ומטורף! את השיר ״בוס״ כתב והלחין ברטוב עצמו והפיק ניצן קייקוב. השיר הוא כיפי וקליל וכבר לאחר שמיעה ראשונה הוא נדבק חזק למוח והולך להישאר שם לעוד הרבה זמן. את השיר מלווה גם קליפ שממש נראה כמו מן סרט בלשים, שם מציג דן גם את יכולות המשחק שלו. בקיצור, במילה אחת - מושלם.

לסיכום: התמכרנו

 

מוטי טקה ואופק אדנק - את אומרת

מה קורה כאשר שניים מהאמנים הכי חזקים בסצנת מוזיקת הדאנסהול והמזרחית בארץ מתאחדים לשיר אחד? נראה לנו שאנחנו אפילו לא צריכים להסביר, כל מה שצריך זה רק להאזין לשיר ולהבין עד כמה זה וואו. הזמרים מוטי טקה ואופק אדנק שחררו השבוע סינגל משותף בשם ״את אומרת״, אותו כתבו והלחינו השניים והפיק טקה יחד עם ליאור חביב. בשיר משלבים טקה ואדנק את שני העולמות המוזיקליים שלהם, מה שיוצר חיבור פשוט ממכר וקצב מיוחד לגמרי, שגורם לנו לא להצליח להפסיק לזוז. אנחנו עפים עליהם!

לסיכום: מטורפים ביחד

 

 מושיקו מור - פטרון

כשמושיקו מור מוציא שיר חדש זו תמיד סיבה למסיבה, וכשהקצב של השיר מתאים בול למסיבה - אנחנו שמים אותו על פול ווליום! אתמול שחרר מור את הסינגל ״פטרון״, סינגל נוסף בדרך לאלבומו השני, שכתב והלחין אופיר כהן והפיק יחד עם משיח משיח. לאחר ששחרר בחודש שעבר דואט מצליח עם הזמר משה פרץ, הציפיות לשיר הבא היו גבוהות, ואנחנו יכולים להגיד בפה מלא כי הוא עמד בציפיות ואף התעלה עליהן. אין לנו ספק כי את השיר הזה אנחנו הולכים לשמוע עוד המון בתקופה הקרובה.

לסיכום: להיטטט

 

אדווה עומר - משוגעת

השבוע הזמרת אדווה עומר שחררה את השיר ״משוגעת״, סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה שלה עליו עובדת בימים אלו. את השיר כתב והלחין אבירם דרעי והפיק רן אביטן. לאחר ששני הסינגלים הקודמים היו נוגעים ומרגשים, אדווה עומר הפעם באה להראות שהיא גם לגמרי יודעת להרים, והאמת שהיא עושה את זה מעולה! לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו הספקנו כבר כמה פעמים לשים את השיר בבית בפול ווליום ופשוט לקום ולרקוד. הקצב הלטיני המרים לגמרי מתאים לה ומחמיא לה, ואנחנו מקווים לשמוע ממנה בהמשך עוד שירים בסגנון הזה.

לסיכום: משוגעים עליה

 

עילי צ׳פמן ומיקה צור - לעוף גבוה (שיר הנושא של ״מקיף מילאנו״)

ממש בקרוב תעלה סדרה חדשה שתגרום לכולנו להתמכר, ואנחנו כבר לא מצליחים להתאפק! בשביל לגרום לנו אפילו עוד יותר לרצות שהסדרה כבר תעלה, השבוע פורסם שיר הפתיחה של הסדרה - ״לעוף גבוה״, בביצוע של עילי צ׳פמן ומיקה צור, שניים מכוכבי הסדרה. צ׳פמן היה גם חלק מיצירת השיר יחד עם לידור סולטן ואילון ששון. אם רק השיר בפני עצמו כל כך טוב, אז מה מחכה לנו בסדרה? אנחנו כבר סופרים את הדקות!

לסיכום: עפים על זה גבוה!

 

שווה האזנה

נועה קירל מחדשת שיר ישן

אחרי הסינגל ״יהלומים״ שמוטט אותנו כרגיל כמו בכל שיר מחדש, שחררה אתמול נועה קירל במסגרת שירותה הצבאי חידוש לשיר ״היו זמנים״, שיר משנת 1948. את ההפקה והעיבוד המחודשים עשו נועם זלטין, עידו נצר ועמית מרדכי. זה לא סוג שאנחנו מכורים אליה, ולדעתינו זה לגמרי מדהים שהזמרת הצעירה מנגישה שירים ישנים לילדים ולדורות הצעירים, וחושפת אותנו למוזיקה מדהימה מלפני כמה עשורים. 

נוי אייזן ושפיטה מתאחדות לכבוד פסח

טוב טוב טוב, עצרו הכל! הסרטון הבא הוא לגמרי השילוב שלא ידענו שאנחנו צריכים. השבוע שיתפו פעולה יחד הזמרת נוי אייזן והזמרת שפיטה, ויצרו סרטון מצחיק ומדהים לכבוד חג הפסח. אנחנו קצת מתפללים שהחיבור הזה ימשיך אפילו מעבר לסרטון הזה, ושאולי בקרוב יגיע איזה סינגל משותף של השתיים.

זהבה בן חוזרת לבית האח בביצוע מצמרר

אנחנו עוד לא התאוששנו מהזכייה של זהבה בן השבוע, ותכלס? אין ראויה יותר ממנה לזכייה. יום לאחר הגמר חזרו הדיירים לבית האח הגדול, והזוכה הגדולה של העונה נתנה ביצוע בלתי נשכח לאחד השירים הכי יפים שלה - ״יש מי שאוהב אותי״. זהבה, אנחנו מקווים שעכשיו את מתחילה להבין שיש אלפי אנשים שאוהבים אותך!

טל ורסנו - עזבי (קאבר)

כל סינגל או קאבר של טל ורסנו מהפנט לנו את האוזניים בכל פעם מחדש, וכמובן שגם הפעם הוא לא מאכזב. אתמול פרסם ורסנו קאבר לשיר ״עזבי״ של מיה סולימן, ועם כמה שאנחנו מכורים לגרסה המקורית של השיר, הזמר ממש הפך אותו לשלו עם הגרסה המיוחדת הזו. זה ללא ספק אחד הקאברים היותר יפים שיצא לנו לשמוע, ואנחנו כבר מחכים לעוד סינגל מקורי משלו

 

 

תגובות