לצד גל גברעם: בן זיני ומאור אדרי משתפים פעולה. עומר שפירא

לצד גל גברעם: בן זיני ומאור אדרי משתפים פעולה

הבוקר (א') נפתח עם שיתוף פעולה מסקרן, בין שני זמרים בולטים בתעשייה שהצליחו ליצור יחד להיט קצבי במיוחד. לזה מתלווה קליפ מושקע בהשתתפותן של גל גברעם וירדן ויזל

לשיתוף הפעולה הזה לא ציפינו, אבל פתאום כשחושבים על זה הוא הכי טבעי ומתבקש. בן זיני ומאור אדרי חברו לסינגל חדש העונה לשם "שחקנית", ויחד הגיעו לתוצאה מפתיעה ומרשימה במיוחד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על המילים והלחן של "שחקנית" אמונים אופיר כהן ובן זיני בעצמו. יחד הצליחו השניים ליצור סינגל קצבי, שמח וקליט. השיר מלווה גם בקליפ ברמה גבוהה, שמדומה לסרט אקשן. מי שמככבת בקליפ היא יוצאת האח הגדול, גל גברעם, שהצטלמה לקליפ עוד לפני הגמר, כשהלב שלה מלא בגעגועים לתום. עוד מי שמככבת לצידה בתפקיד אורח היא המגישה וכוכבת הרשת ירדן ויזל, שהפגינה יכולות משחק מפתיעות. השתיים שיחקו בקליפ במקצועיות, ועקב השילוב בין הארבעה נוצר פה קליפ שלא היה מבייש גם אמן מחו"ל - החל מהשחקניות ועד התפאורה. 

 

מאז שזיני החל בקריירה מוזיקלית לבדו, הוא הספיק לשחרר כבר מספר שירים עם רמזים לאקסית המיתולוגית, טיילור מלכוב. כעת נדמה כי "שחקנית" מצטרף לאוסף. בשיר נאמרו משפטים עם רמזים ישירים, כמו לדוגמה "מצאת לך מישהו מוכר שנכנס בינינו" - שכזכור מלכוב יוצאת כיום עם הזמר לירן דנינו. או למשל - "הכל היה נכון, היית אז בתיכון". הבחירה דווקא בגברעם ככוכבת הראשית של הקליפ יכולה להתפרש כרמז נוסף, כי הרי ידוע שגברעם ומלכוב היו חברות טובות בעבר, אך החברות נהרסה והיה ביניהן סכסוך גדול. אמנם השתיים השלימו כיום, אך לא חזרו להיות חברות כבעבר. אולי מדובר בצירוף מקרים, אך אי אפשר להתעלם מהרמזים הקטנים שקיימים פה.

המפגש בין זיני לאדרי שילב בין שני עולמות שונים, והצליח להביא חיבור מוזיקלי ייחודי ומרענן. אנחנו התרשמנו לטובה ובטוחים שמדובר פה בלהיט חדש שלא ייעלם כל כך מהר. 

תגובות