התקווה 2021: נועה קירל ועומר אדם בחידוש מפתיע להמנון. באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

התקווה 2021: נועה קירל ועומר אדם בחידוש מפתיע להמנון

מי אמר שההמנון לא יכול להפוך ללהיט הקיץ הבא של ישראל? עומר אדם ונועה קירל החליטו לשתף פעולה (סוף סוף!) וליצור חידוש פופי לשיר "התקווה" ולהתאים אותו למצב ההסברה לאחר מבצע "שומר החומות"

עם סיום המבצע הצבאי והחזרה לשגרה, עומר אדם ונועה קירל הוציאו הבוקר (ג') שיתוף פעולה ראשון שלהם: שיר תקווה בעברית ובאנגלית, המשלב את מילות ההמנון - "התקווה". השניים החליטו כי תרומה מהכנסות השיר תועבר לאגודה למען החייל

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

על שחרור השיר המפתיע מסרו השניים לתקשורת: "וואו איזו שנה עברנו - קורונה שיבשה את החיים של העולם כולו ועצרה לנו את כל הכיף, שיבשה לכולנו את התוכניות והזכירה לנו שאנחנו בעצם לא קובעים כלום. ואז כשכבר יצאנו מזה ראשונים וכמו גדולים והתחלנו לעוף בחזרה, בא עלינו האסון הנוראי במירון, בחגיגת ל"ג בעומר, בעיצומה של ההילולה. הלם גדול. כאב בלתי נתפס. ואז מבצע שומר החומות, טילים, לילות ללא שינה, מקלטים, פחדים. כולנו מרגישים מה עוברים תושבי הדרום במשך כל כך הרבה שנים. החיילות והחיילים שלנו בחזית, חייל האוויר עובד סביב השעון וכיפת ברזל מזכירה לנו שאנחנו ברי מזל ושאנחנו חכמים וחזקים. ואז מהומות ברחבי המדינה כולה, שנאה, אלימות, פחד ברחובות. והאסון בערב שבת בבית הכנסת בירושלים. והעולם, נראה שהוא כולו נגדנו.

© באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

אנטישמיות ברחבי העולם, הפגנות, יהודים מושמצים ומותקפים. קשה לנצח מלחמה ברשתות חברתיות. מה עוד? אלוהים שישמור עלינו. נפגשנו השבוע באולפן וחשבנו שזה הרגע שחייבים להרים ! חייבים להזכיר לכולנו דווקא עכשיו ברגע שנגמר המבצע שאסור לאבד תקווה. אז לקחנו את ההמנון האדיר שלנו, זה שממלא לנו את הלב והנשמה בגאווה בכל פעם שאנחנו שרים אותו, הוספנו לו מילים נוספות של תקווה בעברית ובאנגלית ורתמנו גם שני אמנים בינלאומיים ענקיים ששיתפו איתנו פעולה. אז אנחנו מזכרים לכם שאין על העם שלנו ועל החיילים שלנו ושאסור לאבד תקווה! בעזרת השם שיבואו עלינו ימים טובים ושנחזור להיות עם אחד בלב אחד. באהבה".

השיר נעשה בהפקה מוזיקלית בינלאומית עם שני יוצרים גדולים: הפקה ועיבוד של Scott Storch - אחד המפיקים המצליחים והגדולים ביותר בעולם המוזיקה ו-LunchMoney Lewis - ראפר, זמר, כותב ומפיק שכתב ושר עם השניים. בין הכותבים של השיר נמנית גם Hadar Adora - זמרת, כותבת שירים ומפיקה ממיאמי ששיתפה גם היא פעולה עם עומר אדם בארה"ב.

תגובות