שלושה כי טוב: עומר אדם מפתיע בEP חדש. אריאל וארז בכר

שלושה כי טוב: עומר אדם מפתיע בEP חדש

הזמר עומר אדם, הוציא אלבום חדש עם שלושה שירים מפתיעים ומרעננים שיעשו לנו את הקיץ הקרוב • לביקורת המלאה

היום (ג'), הזמר עומר אדם שמסומן כאחד מהזמרים הבולטים בתעשיית הז'אנר הים תיכוני, הפתיע את מעריציו עם אלבום EP שבו כלולים שלושת השירים החדשים הנקראים "חצי דפוק", "אחרי החתונה" ו"בשמלה אדומה". הנה כל מה שחשבנו על האלבום החדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חצי דפוק

את השיר "חצי דפוק" כתב אבי אוחיון שגם הלחין אותו יחד עם מתן דרור. המנגינה והמילים מקפיצות מאוד ואנחנו כבר רואים את עצמנו שרים את השיר הזה במשך כל הקיץ הקרוב. הקליפ בהפקת תלת מימדית, שעדיין לא נראתה בארץ שבו מעוצבת דמותו של אדם הנותנת לצופים להרחיב את גבולות הדמיון שלהם. בקליפ אפילו תזכו לראות הופעה מגניבה של עומר אדם. גם אנה זק ממש לא מזמן, הוציאה אלבום בדמות תלת מימדית שלה. אז האם זה הולך להיות הטרנד החדש בקרב הזמרים בארץ? 

אחרי החתונה

איך אפשר שלא להוציא שיר על חתונה בשיא עונת החתונות? על השיר "אחרי החתונה", אחראים אדיר גץ ונתי אבידן שאחרי ההצלחה הענקית עד היום, אנחנו בטוחים שגם הוא יהיה להיט. בניגוד לקליפ הקודם, הקליפ הזה הוא מציאותי ומרגש. נמצאים בו אלמנטים שמזכירים לנו וייב של חתונה אמיתית - לדוגמא האוטו עם הקישוטים, הטבעות, החליפה ושמלת הכלה. אין אחד שלא הולך לשמוע את השיר בכל רחבת ריקודים אפשרית.

 

שמלה אדומה

הגענו אל השיר האחרון - "שמלה אדומה", שגם עליו אחרים נתי אבידן ואדיר גץ. את ההשראה אליו קיבלו מהשיר האייקוני והנוסטלגי "בשמלה אדומה ושתי צמות" שנכתב והולחן עבור להקת הנחל בשנת 1969 והגיע לראש מצעד הפזמונים. השיר הוא קצבי ואנרגטי, שנותן לנו שמחה בלב ורצון רק לשיר אותו עוד ועוד. בקליפ יש מראה שבה כתובות המילים ונותנות לו עוד טאץ׳. 

 

לסיכום, השירים החדשים של אדם הולכים להיות ההצלחה הכי גדולה לקיץ ואנחנו רק צריכים לחכות להפתעות הבאות שיוציא לנו בהמשך. אהבנו בטירוף!

 

תגיות
תגובות