סיכומוזיקלי: עידן חביב סוחף והדואט הבלתי נשכח. מאיר כהן

סיכומוזיקלי: עידן חביב סוחף והדואט הבלתי נשכח

השבוע כמו בכל שבוע זכינו בערימות של מוזיקה חדשה ומדהימה, וכמובן שגם הפעם הבאנו אליכם את השירים שיצאו השבוע שאם במקרה פספסתם - זה בדיוק הזמן להשלים את הפער. הפעם ברשימה תוכלו למצוא: פאר טסי מרים, עידן חביב מרגש, ודואט אחד שהשאיר אותנו ללא מילים

איך אנחנו מחכים בכל פעם מחדש שיגיע יום שישי, ואיתו גם הזמן שלנו בשבוע בו אנחנו שוכחים מהכל ומקדישים מעט מזמננו אך ורק למוזיקה. ומה יותר כיף מאשר להכיר מוזיקה ישראלית חדשה, ולהוסיף לעצמנו לפלייליסט עוד כמה שירים שלא נפסיק להאזין להם? ברשימה של השבוע יש לנו תחושה שתמצאו לא מעט שירים שילכו ישירות לפלייליסט שלכם. ביניהם: עידן חביב, פאר טסי, יונתן קלימי ועוד כמה זמרים חדשים שתתמכרו אתכם מהרגע הראשון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עידן רפאל חביב - אין לזה סוף

השבוע שחרר הזמר עידן רפאל חביב שיר חדש בשם "אין לזה סוף", אותו יצר יחד עם טל בן נון (טליסמאן) וגלעד (מרקו) מרקוביץ', שאחראים גם על ההפקה יחד עם אריאל טוכמן. בכל שיר שהוא משחרר, מצליח חביב לעשות לנו צמרמורות ולרגש אותנו וגם הפעם זה קרה ובענק. כל פרט בשיר הזה יושב באופן מדויק, מהטקסט ועד הלחן וההפקה ביחד על הקול הנוגע של חביב יוצרים שיר שהוא לא פחות ממושלם. אהבנו והתרגשנו.

לסיכום: שלא יהיה סוף!

 
 

 

פאר טסי - מברוק

סוף סוף הגיע אלינו השבוע שיר חדש שפותח את אלבומו השביעי של הזמר האהוב פאר טסי. את השיר "מברוק" כתב טסי יחד עם מאור במבוק זכריה, הלחין גיל נגר והפיק גל ג'ו כהן. השיר הוא שיר קצבי שלגמרי מכניס אותנו לאווירת שיא הקיץ, מרים לנו את המצב רוח ועושה לנו חשק לרקוד. הזמר סיפר על השיר: "כל כך חיכיתי לשתף אותו איתכם, עבדנו עליו רבות ועכשיו אני מרגיש שהגיע זמנו לצאת אל העולם". אנחנו לגמרי מסכימים שאין זמן יותר מתאים מעכשיו, ותכלס? הכי מגיע לו, מברוק!

לסיכום: העלה לנו את הטמפרטורה

 
 

 

יונתן קלימי - מיליון שירים

לפני כארבעה חודשים שחרר יונתן קלימי את הסינגל הראשון שלו שזכה להצלחה רבה. לאחר המתנה סוף סוף מגיע אלינו שיר חדש, ואנחנו כבר צופים לו הצלחה לא פחות גדולה. את "מיליון שירים" כתב, הלחין והפיק קלימי יחד עם תמר יהלומי. "השיר נולד אי שם ב2019, בזמנים שלא ממש ידעתי לאן החיים לוקחים אותי ואיך זה להרגיש באמת" סיפר הזמר. עוד הוסיף: "בסופו של דבר זו הייתה אהבה שלא התממשה. ללב זה השאיר צלקות, אבל לקריירה זה הוליד את אחד השירים האהובים עליי". אנחנו מתרגשים להתרגש ממנו בכל פעם מחדש, גם כיוצר לאחרים ובמיוחד כאשר הוא שר את הנפש שלו בעצמו, ומקווים שאחרי השיר הזה יגיעו עוד מיליון שירים (מבטיחים להסתפק גם בקצת פחות).

לסיכום: ריגש אותנו מאוד

 
 

 

מור בן סימון - עושה טובה

מור בן סימון הוא ללא ספק אחד הקולות היותר מעניינים שיצא לנו לשמוע. השבוע שחרר הזמר את השיר "עושה טובה", אותו כתב והלחין בעצמו והפיק יחד עם פול בן חיים. אנחנו מוכרחים לציין שכבר הרבה זמן שלא התמכרנו לשיר כל כך מהר, וכבר מהשנייה הראשונה שהאזנו לשיר הזה היה לנו ברור שאנחנו הולכים לאהוב אותו. אז אולי היא לא עושה טובה, אבל השיר זה לגמרי עשה לנו טוב, ואין לנו ספק שהוא הולך להתנגן אצלנו בלופים במשך כל התקופה הקרובה.

לסיכום: קצב מטורף

 

 

שי פרי - ביום שתחזרי

מדובר המון על אמנים מדהימים שלא מקבלים מספיק חשיפה, ואם כבר מדברים - שי פרי הוא לחלוטין אחד הזמרים והיוצרים שללא ספק מגיעה לו חשיפה רחבה יותר. השבוע שחרר פרי סינגל בשם "ביום שתחזרי", אותו כתב, הלחין והפיק בעצמו, והוא שיר ראשון מתוך אלבום שירי אהבה שעתיד לצאת בקרוב. שי מספר על השיר: "כשפחדתי מהנסיעה של אהובתי לסין, לקחתי מחברת ועט והתחלתי לשאול: ממה את מפחדת? ממה את מתרגשת? התחלת לספר, על גדות הירדן, ואני כתבתי ושרתי. המילים שלך מוקדשות היום למי שפעם מפחד ממרחק וחוסר ודאות, ומזמינות ליצור תקשורת כנה ובריאה - קודם על עצמנו, ואחר כך עם אנשים סביבנו". כל כך אהבנו את הפשטות בשיר ובקליפ, וזו ההוכחה לכך שלפעמים לא צריך יותר מדי קישוטים, וכמה שיותר נקי זה יותר יפה.

לסיכום: גרם לנו להצטמרר

 
 

 

לישי - למה

לאחר שסינגל הבכורה שלה זכה לקרוב לחצי מיליון צפיות עד כה, וסימן אותה כאחד השמות הבאים בתעשיית המוזיקה, שחררה השבוע הזמרת לישי סינגל שני. את השיר "למה" יצרו ערן קאשי, ספיר מסיקה וטל הנדלסמן, והפיק ערן קאשי. השיר מדבר על פרידה, מילים כואבות וסיפור כואב שריגש אותנו וסחף אותנו לתוכו. כדי לשבור קצת את אלמנט הכאב הוחלט שהקליפ ילך דווקא לכיוון ההומוריסטי, וקליפ משתתף אמיר זרד, שיותר מוכר לכם בתור דאטו מהסדרה "בני אור". לישי מביאה איתה תערובת ייחודית של עולם הפופ ועולם המזרחית, ואיזה כיף שאת השילוב של שני העולמות הללו ניתן למצוא בזמרת אחת. מחכים כבר לאלבום הבכורה!

לסיכום: מדהימה אמיתית

 

 

יפתח שפירא - קופסת הצבעים

השבוע נתקלנו בשיר כל כך מיוחד ושונה בנוף, שלא יכולנו להישאר אדישים אליו. את השיר "קופסת הצבעים" ששחרר השבוע יפתח שפירא שכתב והלחין הוא עצמו, ועל ההפקה תומר ישעיהו. שפירא וישעיהו ישחררו בקרוב גם אלבום משותף, והסנונית הראשונה היא השיר "קופסת הצבעים" המלווה גם בקליפ אנימציה מדהים ומרתק. יפתח מספר כי עבורו השיר מדבר על הטבע שהולך ונעלם, על מה שאנחנו מעוללים לו ועל הפליאה שהולכת וזונחת. האלבום המשותף של תומר ויפתח נקרא "עולם החי", ובו הרוח הכללית היא איחוד של האדם עם הטבע. אנחנו סקרנים ומחכים לשמוע את השירים הבאים, וכל כך שמחים שיש מקום לכל מוזיקה, גם אם היא לא מיינסטרים.

לסיכום: מיוחד ומוכשר

 
 

שווה האזנה

ואלרי חמאתי ותמיר גרינברג - Hallelujah

השבוע שודר בתכנית "הכוכב הבא" פרק של דואטים, והרשו לנו להביע את דעתינו - הדואט של ואלרי חמאתי ותמיר גרינברג הוא הביצוע הטוב ביותר ששמענו בכל עונות התכנית אי פעם. שניים מהמתחרים הבולטים ביותר איחדו כוחות ושרו את השיר “Hallelujah” של לאונרד כהן, והוכיחו כי השלם גדול מסך חלקיו. ואלרי ותמיר לקחו את השיר למקום שלהם וביצעו אותו בצורה שהשאירה אותנו ללא מילים, נפעמים ומרוגשים. בדיוק בשביל ביצועים כאלו אנחנו כל כך אוהבים תכניות כאלה. מדהימים ומרגשים.

 

 

תגובות