רימון, דבש ותמר: השירים שמזכירים לנו את סימני החג. Parker Woods for Variety

רימון, דבש ותמר: השירים שמזכירים לנו את סימני החג

שנה חדשה התחילה ואי אפשר שלא להתרגש! במיוחד בשביל המאורע, לקחנו את סימני החג שכולנו פגשנו אתמול בארוחות החג והתאמנו לכל אחד מהם שיר! • האזינו

התחלנו שנה חדשה יחד עם בואו של ראש השנה. אז אחרי שכולנו חגגנו את החג אתמול והשתמשנו בסימני החג, הגיע הזמן למצוא גם להם שירים שמתארים אותם בצורה הכי טובה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תפוח בדבש - סוכריה
כמובן שנתחיל בסימן הכי מוכר וידוע של החג - תפוח בדבש. כולנו אוהבים לקחת חתיכת תפוח ולטבול אותה בקערת הדבש הנוצצת, ואיזה שיר יותר מתאים לזה מ"סוכריה" של רוני דואני? טעימת התפוח מזכירה ממש אכילת ממתק טעים או אפילו סוכריה אז תשאירו מקום לעוד סוכריה...

רימון - Kiwi
הרימון מסמל לנו את השפע ואומרים שהמספר הממוצע של גרגרים בכל רימון הוא 613 גרגרים. כשחשבנו על הרימון, השיר הראשון שקפץ לנו לראש היה "Kiwi" של הארי סטיילס. השיר לגמרי מזכיר לנו כמה שפע ועושר יש בעולם שלנו והוא מתחבר עם הרימון בצורה מעולה!

 

ראש דג - משהו חדש מתחיל
הברכה הכי מוכרת של החג היא "שנהיה לראש ולא לזנב", אז בדיוק בשביל זה בחרנו את השיר "משהו חדש מתחיל" של דני רובס. אנחנו שואפים להתחלות חדשות - כמו בראש השנה ושההתחלות האלו יהיו טובות כמו הראש אך לא כמו הזנב.

תמר - Shake It Off
התמר הוא אחד משבעת המינים והברכה שמברכים בשבילו היא "יהיה רצון שייתמו אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתינו". אז אמנם התמר מאחל לאוייבינו דברים רעים, אבל אנחנו נבחר דווקא "לנער" אותם עם השיר האייקוני של טיילור סוויפט ונוכל לנפנף אותם במקום.

כרישה - מסע
על הכרישה אנחנו מברכים "שייכרתו אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו", ואנחנו נאחל להם ולנו לצאת למסע קצר שבו נוכל ללמוד על עצמינו ועל אחרים וכך אולי להפסיק לשנוא... ואם לא, לפחות נוכל לשמוע שוב את השיר המדהים "מסע" של אליעד.

סלק - I See Red
הסימן האחרון שבחרנו להכניס לרשימה הוא הסלק, שאפשר להחליף גם בעלי מנגולד או תרד. הסלק הוא מאכל בריא, מזין אבל הכי חשוב - אדום! הסלק צובע כל דבר שייגע בו ולכן בחרנו את השיר שהכי מתאים למאורע - "I See Red" כי זה כל מה שאנחנו יכולים לראות!

 
תגובות