תוך כדי תנועה: רביד פלוטניק באלבום שהשאיר אותנו בשוק. שרון רביבו

תוך כדי תנועה: רביד פלוטניק באלבום שהשאיר אותנו בשוק

רביד פלוטניק, אחד הזמרים המדוברים ביותר בארץ הוציא בסוף השבוע האחרון את אלבומו השישי "תוך כדי תנועה" , הכולל שיתופי פעולה מסקרנים, תהליך התבגרות והרבה רגש • ביקורת אלבום

רביד פלוטניק נחשב לאחד הראפרים הכי מצליחים בארץ כבר כמה שנים, בשישי האחרון שחרר פלוטניק את אלבומו השישי והוכיח פעם נוספת איך הפך לכזה. האלבום החדש "תוך כדי תנועה" כולל בתוכו 10 שירים ומספר שיתופי פעולה וסימפולים מעניינים המדברים על מה שעל ליבו של האמן. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הראשון באלבום נקרא "גולם" ונכתב על ידי רביד וישי סוויסה. השיר מדבר על העשייה המוזיקלית שלו והניסיון למצוא את המילים תוך כדי תנועה. השיר השני באלבום נקרא "קורבן". את השיר שר רביד בשיתוף פעולה יחד עם סימה נון - ראפרית מבטיחה שכבר כמעט כולנו מכירים. השיר מדבר על ההתמודדויות שלו בחיים ועל כל הדברים שהוא פוגש במהלך היום יום שלו. השיר הבא באלבום הוא "קוקוריקו" והוא מתאר את רגע ההשכמה וההתעוררות שלנו ברגעים מסוימים בחיים.

 

השיר הרביעי במספר "קנדריק", מספר על ההערצה שלו לראפר המפורסם קנדריק לאמאר ועל ההשראה הגדולה שהוא מקבל ממנו בתור זמר. הקצב של השיר זורם וכיפי - מה שהופך אותו לאחד מהשירים האהובים עלינו באלבום. "פתמטר" הוא השיר החמישי וגם הוא בשיתוף פעולה והפעם עם הראפר - קאשי. השיר פשוט מגניב וכמו כל השירים, גם אותו נהנינו בטירוף לשמוע!

 

השיר הבא "בלדה לביישן" הוא מעין סימפול לשיר הנושא שם זהה של עמיר בניון, הוא מבוצע יחד עם אמן בשם סול ג'יי ומדבר על הצד הרגיש יותר של פלוטניק, על החלק חסר הביטחון שקיים בו, השיר הזה הוא ללא ספק אחד המועדפים עלינו באלבום הזה. את השיר השביעי במספר באלבום "ערב טוב טרוריסטים" כתב רביד, הוא קליל בעל קצב מהיר ופשוט כיף להקשיב לו. 

 

"גברת טיקטוק" הוא אולי השיר עם השם הכי מסקרן באלבום, גם פלוטניק עצמו לא יכל להתעלם מההשפעה של האפליקציה הזו על הדור החדש ועל חלק בלתי מבוטל מהקהל שלו, השיר הזה בעל רפרנסים לשירים מאלבומים קודמים ובעל קסם משלו, אהבנו. בשיר התשיעי "גיבור" רביד מדבר על המטרות שלו לעתיד, להצליח לבנות משפחה ולפרנס אותה, להתיישב ולקחת זמן לעצמו. השיר האחרון באלבום "שלווה בארמונותייך" סוגר אותו בצורה מושלמת, הוא השיר הכי רגוע באלבום, הוא נסגר עם אותו החלק שפותח את האלבום בשיר הראשון "גולם", הדבר יוצר מן תחושה של סגירת מעגל ושלמות. 

 
תגובות