אחרי חמש שנים: ריהאנה רומזת על אלבומה החדש. gettyimges.IL\ Aaron J. Thornton

אחרי חמש שנים: ריהאנה רומזת על אלבומה החדש

התגעגעתם לריהאנה? הזמרת האהובה עושה טיזינג לקהל ורומז על מה שמתוכנן באלבום הבא שלה, חמש שנים מאז הוציאה את אלבומה האחרון

ריהאנה היא לגמרי אחת מהכוכבות הכי גדולות בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, אין אדם שלא מכיר אות או שמע שיר שלה, אבל בכל זאת היא לקחה הפסקה מהמוזיקה וכבר חמש שנים שלא שחררה אלבום חדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשנים האחרונות העדיפה הככובת להתמקד יותר במותגי האופנה והביוטי שלה, אבל הקאמבק הגדול שלה במוזיקה קרוב מתמיד והיא כבר שחררה לנו פרטים חדשים על האלבום שכולנו מחכים לו.

עדיין אין שם או תאריך יציאה לאלבום התשיעי, אבל בראיון חדש שהתפרסם עם ריהאנה סיפרה הזמרת: "אתם לא מצפים בכלל למה שאתם עומדים לשמוע". עוד היא הוסיפה: "אני ממש מתנסה. מוזיקה היא כמו אופנה, אפשר לשחק איתה. כמו שאני יכולה ללבוש מה שאני רוצה - כך אני מתייחסת למוזיקה שלי. אני נהנית בלנסות דברים חדשים וזה יהיה שונה לגמרי מכל מה ששמעתם ממני עד עכשיו".

אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע מוזיקה חדשה וכיף לדעת שהקאמבק שלה מגיע ובגדול. בינתיים החל ממחר (ו) תוכלו לצפות בתצוגה של הליין הלבשה שלה "Fenty" עם הופעות של נורמני, ריקי מרטין ודדי יאנקי באמזון פריים.

תגיות
תגובות