הזמרים שהסינגל הראשון שלהם הפך ללהיט. צילום מסך מאינסטגרם

הזמרים שהסינגל הראשון שלהם הפך ללהיט

קריירה בעולם המוזיקה היא דבר לא פשוט הכולל בתוכו לא מעט קשיים ואכזבות, אספנו עבורכם רשימת זמרים שזכו לנחיתה רכה וחוו הצלחה כבר בסינגל הראשון ששחררו

תעשיית המוזיקה יכולה להיות קשוחה לזמרים מתחילים, ולא תמיד הצעדים הראשונים בה פשוטים, אבל לפעמים, המצב יכול להיות לגמרי הפוך. אספנו עבורכם רשימה של אומנים שהסינגל הראשון ששחררו הפך להצלחה מסחררת והוכיחו שלפעמים, בנוסף לכישרון, לא מזיק קצת מזל של מתחילים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נועה קירל - מדברים

נועה קירל היא אולי הכוכבת הגדולה ביותר שיצאה ממדינת ישראל, והאמת שבמקרה שלה, הכישרון נצץ ממש ברגע הראשון. הסינגל הראשון ששחררה היה "מדברים" שנכתב על ידי לא אחר מאשר איזי, והפך ללהיט שהושמע בכל מקום תוך זמן קצר. כבר מהרגע הראשון קירל הוכיחה שהיא לגמרי נמצאת במקום הנכון!

 

וואן דיירקשן - What Makes You Beautiful

את הלהקה המצליחה הזו פגשנו לראשונה באקס פקטור בריטניה, ועל אף שלא זכו במקום הראשון בעונתם, הם החליטו לנסות ולקדם את הקריירה שלהם כלהקה. הדבר התברר כהצלחה גדולה כבר הסינגל הראשון שלהם "What Makes You Beautiful" שהפך ללהיט שהופיע בראש כל המצעדים והקפיץ את הקריירה של הלהקה כמה צעדים קדימה.

 

ג'סטין ביבר - One Time

המקום הראשון שבו פגשנו את ג'סטין הייתה בעצם באינטרנט - ביוטיוב. הזמר שאז התחיל את דרכו מהופעות ברחוב ולא ציפה להגיע לאן שהגיע, התגלה בסרטון ביוטיוב, שם גילה אותו הסוכן שלו ומאז הפך לג'סטין שכולנו מכירים. השיר הראשון שהוציא היה "One Time" בשנת 2009 וצבר הצלחה מטורפת כבר ברגע שיצא. הוא נכנס לכל רשימות ההשמעה ולמצעדים ואחרי ההצלחה של השיר הזה, הלהיטים הבאים לא איחרו לבוא.

 

בילי אייליש - Ocean Eyes

הסינגל הראשון של בילי יצא בשנת 2016. כבר אז יכולנו לראות כמה מדהימה היא וכמה כישרון יש בה. השיר עם הקול המיוחד, והקליפ השונה והמרהיב, גרם לבילי להפוך לאחת מהזמרות המדוברות בעולם כשהייתה רק בת 15. את השיר כתב והפיק פיניאס - אח שלה, שעד היום אחראי לשירים שלה. את השיר הם העלו לראשונה ל-SoundCloud ולאחר מכן שחררו אותו גם במגוון רשתות הסטרימינג.

 
 
תגובות