מלאה בפשטות ושלווה: קרן פלס בסינגל חדש. צילום מסך מהקליפ

מלאה בפשטות ושלווה: קרן פלס בסינגל חדש

כחלק מהפרויקט ״שקופים 2״ הממשיך את הרצף של אלבומה הקודם - ״שקופים״ שנוצר מחיבורים, יוצאת קרן פלס היום (ד׳) בסינגל חדש, ללא משתתפים נוספים. חשוף וקרוב יותר מאי פעם על פרספקטיבה, פשטות ושלווה פנימית

קרן פלס היא אחת הזמרות הבולטות בישראל, באלבומה האחרון "שקופים" יצרה פלס יחד עם מיטב המוזיקאים הישראלים שירים שהפכו לפסקול ולהצלחה אדירה. בניהם, "מעבר לנהר", "מי אני", "באת לי פתאום" וכמובן "שקופים". לאור ההצלחה יצאה פלס בפרויקט חדש בשם "שקופים 2". כעת, היא משחררת את הסינגל השני בפרויקט - "ימים אחרים". וזאת לאחר שהסינגל הפותח של הפרויקט הפך להמנון בהופעותיה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אל העולם המוזיקלי הצבעוני שיצרה פלס מצטרף "ימים אחרים", שעוסק בפרספקטיבה שהשתנתה, הכרה בעושר שבפשטות, בית, משפחה ונפש נקיה. ונכתב על סערות והקרקע שנדרשה בתקופה בה כל הקירות רעדו סביבה. כל אלו מביאה פלס לידי ביטוי בקליפ שיצרה יחד עם במאי לבנוני, אליו חברה לעבודה לאחר שהכירו באי פטרוס שביוון, שם צולם הקליפ.

 

כהמשך ישיר למילים, גם כאן הפשטות בולטת יותר מכל. הקליפ נטול סידורי שיער ואיפור, דבר שמדגיש את הבקשה לחיות את היום, פשוט להיות ולזכור שליום שחלף אין מחיר, לא לחכות לימים אחרים. "ימים אחרים" מגיע כתזכורת לעצור גם אם לרגע את מעגל השגרה היומית, להביט לפשטות בעיניים ולתת לנפש מנוחה. הוא נשלח החוצה עם חיוך ותקווה.

תגיות
תגובות