שקוף שזה נכון: סתיו שמש בשיר חדש וחושפני במיוחד. אבי בן זקן

שקוף שזה נכון: סתיו שמש בשיר חדש וחושפני במיוחד

לאחר שכתבה להיטים מושמעים ומוכרים לאמנים מהשורה הראשונה, סתיו שמש מתקדמת אל קדמת הבמה ויוצאת אלינו בשיר חדש וחושפני במיוחד • האזינו

 

 

השם סתיו שמש אולי עוד לא נשמע לכם מוכר, אבל מאחוריה עומדים המון שירים מוכרים ואהובים. "בסוף הכל חולף" של עומר אדם, "אור" של אליעד נחום ו"כשאת הולכת" של משה פרץ אלו רק חלק מהלהיטים שהיא אחראית עליהם. היום (ג'), מוציאה שמש את הסינגל החדש והחושפני שלה - "שקוף".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר שכתבה והלחינה שירים לאמנים הגדולים בארץ היא מספרת: "יש משהו נוח לכתוב לאחרים, זה לא מאיים עליי. דווקא כשאני בפרונט לעיתים זה מכווץ ומחייב, זה לא קל. לקח לי זמן, ועכשיו אני רוצה לעשות את המסע שלי שמדוייק עבורי ולהמשיך להוציא את השירים שלי". 

השיר "שקוף" הוא בלדה עוצמתית שנכתבה כחלק מפרק בחיה של היוצרת, השיר מדבר על אהבה נכזבת שלא זכתה למימוש וכמה שמנסים למצוא ולאחוז בה, היא תמיד חומקת בין הידיים. כזאת שכולם רואים מסביב שהיא לא נכונה אך אי אפשר לוותר עליה. הקליפ צולם כולו במקום אחד, ובו אפשר לראות את סתיו שרה ואת הנגן המנגן את מנגינת הבלדה. אין לנו ספק שסתיו היא אחת מהכשרונות הבולטים בתעשיית המוזיקה והפתיעה אותנו כהוגן!

תגיות
תגובות