אליאור זנדני: "רוצה לעשות את הדרך שלי בעצמי ובעזרת היכולות שלי". אהוד שגב

אליאור זנדני: "רוצה לעשות את הדרך שלי בעצמי ובעזרת היכולות שלי"

לאחר ששחרר את הסינגל החדש שלו "חזק גם בלעדייך", תפסנו את אליאור זנדני לשיחה קצרה על תהליך הוצאת השיר ובחירתו, שילוב החיים והתחביבים שלו עם המוזיקה והסיבה שהביאה אותו ללכת דווקא אל המוזיקה

אליאור זנדני, בן 20, שחרר לא מזמן את הסינגל הראשון שלו "חזק גם בלעדייך" (שעליו כתבנו גם בסיכומוזיקלי שלנו). מגיל צעיר, אליאור גדל וצפה באמנים גדולים מתפרסמים ושרים וכך החליט לממש את הפוטנציאל שלו ולפצוח בקריירה מוזיקלית. את הדרך הזו עשה יחד עם משה פרץ, שהיה המנטור שלו ועזר לו להתחבר ולהכיר את הסגנון המוזיקלי שלו. החלטנו שהגיע הזמן לקחת אותו לשיחה קצרה שתראה לנו מי הוא בכלל ולמה הוא בחר דווקא במוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז מתי בעצם התחלת לעסוק במוזיקה?
"כבר מאז שהייתי קטן אני זוכר את עצמי שר, אבל התחלתי באמת להתעסק במוזיקה לפני שנה וחצי. היום אני בתודעה שאני רוצה ממש לעסוק בזה ולעשות את זה בעצמי".

יצא לך סינגל ראשון שנקרא "חזק גם בלעדייך". על מה הוא מדבר? מה היה הדבר שגרם לך להתחבר אליו?
"כן, יצא לי סינגל ראשון! הוא נכתב והולחן על ידי ניר פרץ וגל שריג. זה שיר שמדבר על התמודדות עם משבר או פרידה וכולנו בסופו של דבר עוברים את המשבר או הפרידה הזאת וזה בעיקר הדבר שגרם לי ממש להתחבר לשיר הזה. חוץ מזה, התגובות שקיבלתי עליו היו תגובות ממש מרגשות ותומכות שהכי כיף לי לקבל".

 

איך היה לעבוד על השיר ובאמת לעסוק במוזיקה בפעם הראשונה בחייך?
"זה היה מרגש בהתחלה, שיר ראשון שאני בעצמי הוא זה שנכנס אל האולפן ומקליט. הרגשתי פתאום גם ביקורתי כלפי עצמי, אבל למדתי להשתפשף בעניין הזה עם הזמן".

 מה הדבר שמשך אותך לכיוון המוזיקה?
"אבא שלי הוא המנהל של משה פרץ ואגם בוחבוט אז כל חיי חייתי את המוזיקה - בין אם זה להקשיב לזמרים מקליטים או בין אם זה לראות אותם מופיעים מול אנשים. זה גרם לי להישאב אל המוזיקה והתחלתי להבין בסופו של דבר, שאני צריך להיות חלק מזה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elior Zandany (@eliorzandany)

איך אתה משלב את המוזיקה עם החיים שלך?
"אני בצבא ועושה יומיות, זה אומר שבכל יום אני חוזר הביתה ויכול בדרך כלל בערב לעשות את מה שצריך בהקשר למוזיקה. אם זה ללכת לאולפן, להכין סקיצות או לשבת ולכתוב משהו בעצמי".

איזה סגנונות מוזיקה אתה שומע?
"האמת היא שאני שומע הכל. אם זה מזרחית, פופ או מוזיקה באנגלית".

אם הייתה לך הזדמנות, ריאליטי זה דבר שמושך או מעניין אותך?
"האמת שהיה דיבור לגביי ריאליטי, אבל בסוף העדפתי שלא. אני רוצה לעשות את הדרך שלי בעצמי ובעזרת היכולות שלי ולא בעזרת ריאליטי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elior Zandany (@eliorzandany)

מה השאיפה והתוכניות שלך לעתיד?
"אני לא אחד שיגיד - אני רוצה להיות ככה או ככה... אני רוצה לעסוק במוזיקה ואני רוצה לנגן, לשמח ולרגש אנשים עם המוזיקה שלי. בקרוב השיר השני שלי עומד לצאת והוא שיר שאני כתבתי והלחנתי".

תגובות